Bah nu weet ik dus weer precies waarom ik deze serie nooit kijk. Zitten de oudste dochters gewoon te tongen met een giraf Bah wat een walgelijk gedoe bbbrrrr.
Ik heb dat ook een x gezien. Echt een raar programma en wat een ontzettend vieze familie. Ik begreep het niet, dat dochtertje deed mee aan schoonheidswedstrijden??? Sorry hoor maar hoe dan?
Hahaha ik heb het gewoon op staan nu Maar vind het zo'n dom programma.. Vraag me af waarom ik eigenlijk kijk? *Zapt meteen verder Ik was trouwens benieuwd wat zij verdienen, dus ik ging even googelen. Maar ze krijgen gewoon $50.000 per aflevering!
Tja, ze hebben wel meer van die vieze dingen, maar het lijkt me wel altijd een hecht gezin. Het zijn misschien wel aso's, maar ze leven hun leven zoals ze dat zelf willen en proberen in ieder geval niet het perfecte gezinnetje te spelen op TV.
Als je een beetje door alle gekke dingen heen kijkt wat ze allemaal doen vind ik het ook een hecht gezin.
echt aso zijn ze niet aangezien ze veel donaties doen en aan andere denken....ik kijk t zelden, als er nks verder op tv is. Maar het is een hele hechte familie, dat zie je echt niet vaak. en ja ze doen rare, vieze en gekke dingen, maar ach ieder zijn ding toch. don't judge...
Haha ik moet er juist altijd van lachen. Mijn man vind het ook afschuwelijk om het te zien.. Maar hun accepteren zichzelf hoe ze zijn, lekker moddervet THEY DONT CARE. Maar aan de kant, ze hebben geen goede manieren zoals gewoon scheten laten op tv, boeren, eten als een varken. Aghja, er zijn ergere dingen in de wereld
Ach door hun domme aso gedrag hebben ze nu wel een bankrekening met aardig wat nullen. Voor de helft van wat hun per aflevering verdienen wil ik ook wel even scheldend, schreeuwend, boerend en schetend op de tv verschijnen....
... en wij blijven het zelf alleen maar in stand houden als we blijven kijken naar dit soort programma's!
Nee asociaal vind ik ze ook niet. Eerder lomp.... Maar aso absoluut niet. En ik vraag me ook af in hoeverre ze zich zonder camera's voordoen. Volgens mij wordt t ook wel een tikkeltje aangedikt allemaal.
Vind dit programma meer inhoud hebben dan Utopia. Hahahaha. Kijk dit altijd met mijn man... vind het heeerlijke smerige tv... vergeleken met hun, lijkt ons huishouden deftig en netjes!! Ach het is gewoon: verstand op nul.... chips erbij.... en lekker lui tv kijken.