Heeft mijn bink door zijn verkoudheid nu een ontstoken oogje erbij? Ziet er zo akelig uit die adertjes in zijn ooghoekje. Het oogje is ook dikker en beide ogen zijn vies en tranen best wel erg. Hij is ook koortsig en heeft slijm in zijn keeltje, dus dat is echt een koutje volgens mij. Minus de loopneus .
Komt er ook pus uit zijn oogjes ? anders zou ik hem de oogjes 3x per dag schoonmaken met afgekookt water! Met afgekoelde Kamillethee schoonmaken wil wel helpen tegen de jeuk, hielp hier erg goed!! Tijd voor beter weer dat onze kleintjes ook eens lekker kunnen genieten en niet alleen maar ziek zijn pfffff
Ja inderdaad. Gelig pus uit beide oogjes ja. Alleen is het ene oogje wel wat dikker als de andere. Ja echt hoor, het mag van mij wel wat warmer gaan worden. Dit is ook geen doen.
Goed schoonmaken met afgekookt water en even naar de huisarts om het na te laten kijken...beter voor niks naar de huisarts dan dat het dadelijk erger is!! Beterschap!!
Ja klopt. Ik wou morgenochtend al even een belletje doen als het er nog zo uitzag. Zo voor het weekend voel ik me daar toch wat prettiger bij . Bedankt!