Ja want Kylian is van 2006 DAt zou kunnen tenzij er op het paspoort niet alleen de foto staat maar ook je vingerafdruk. Dan kan het andere kind nog zo op je zoon lijken als het wil maar zijn vingerafdruk zal nooit hetzelfde zijn. Maar ik denk niet dat je zoiets echt helemaal veilig krijgt, misschien dat ze het kind alleen het land uitlaten als beide ouders aan wezig zijn en dus het kind alleen het land mag verlaten met zijn vingerafdruk in combinatie met de vingerafdrukken van beide ouders. Maar ja dat zou dan weer betekenen dat een weduwe of weduwnaar nooit met zijn kind uit het land weg zou kunnen. En daarbij zal er vast wel een manier zijn om vingerafdrukken na te maken ofzo (geloof dat ik ooit zoiets gezien heb bij mith busters). Groetjes Anita
Hier hebben ze beide een apart paspoort zodat ze ook met opa en oma mee kunnen (die wonen in NL wij niet) dus ja, ik zie het probleem ook niet.
Elke 5 jaar voor 3 kinderen een paspoort is 9 pasporrten tot dat ze 18 zijn, want dan moeten ze er sowieso eentje aanschaffen als ze buiten europa willen reizen. Ik zie niet zo het probleem van een eigen paspoort. Voor veel landen moet dit toch al,.. bijvoorbeeld de VS. Als het echt kinderontvoering tegengaat, lijkt het me goedkoper paspoorten goedkoper te maken voor kinderen dan de kosten van een ontvoeringszaak,...
nou bij ons in denhelder kan dat wel hoor! ze hebben zelfs een maxi-cosi om de kleintjes in te laten zitten voor de pasfoto moest namenlijk mijn dochter bij laten schrijven in paspoort van mij en mijn man. wat ook al geen 8,50 kostte maar 20,50 per paspoort(mijn man en mijne) 1 paspoort is geen optie. stel dat papa ziek word op vakantie en nog week langer moet blijven kan ik niet eens weg met dochter als ze bij mij er niet in staat.
Ik vind het juist wel een goede zaak. Ze zouden wel de paspoorten iets goedkoper mogen maken dan... Eva heeft sinds ze 10 weken is een eigen identiteitskaart, mijn ouders wonen namelijk in Belgie. Met 8 weken hebben we een pasfoto laten maken. Beetje sullige foto maar wel goed gelukt . Eigenlijk zou het wel beter zijn om de vingerafdrukken van baby's/jonge kinderen er ook op te zetten. Want de foto lijkt inderdaad niet echt meer...
Hier met drie maanden een eigen paspoort gekregen. Foto maken was geen enkel probleem. Is toch helemaal niet zo gek, een eigen paspoort?
Maar blijft de ID kaart nu wel of niet geldig? Of moeten ze echt een paspoort hebben. (nog afgezien van het feit dat ik een andere achternaam heb)