Hallo.mijn zoon is bijna 7 werken. Sinds gister slaapt hij ineens heel veel . Of ja eigenlijk normaal maar voorheen sliep ie weinig en huilde ie veel . Nu laat hij dus 4a5uur tussen de voeding. Hij weegt over de 5 kg . Maar krijgt ie niet te weinig dan? Vanmorgen kwam t er met een grote golf uit dus er komt wel genoeg melk blijkbaar.
Hoi, mijn dametje van 1 maand oud die sliep al vanaf 7 dagen oud door van 00.00 tot 06.00 en kreeg snachts dus niets. Daarbij kwam ze toen al om de 4 uurtjes. Nu komt ze om de 5 uurtjes voor een voeding. Ik kom dus maar op 4 voedingen per dag. Het cb vond het geen probleem,ze zei bvkindjes regelen zelf,wanneer ze meer willen komen ze echt vanzelf wel. Ze weegt nu inmiddels al 5,5 kilo dus ik mag haar door laten slapen. Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Je voelt je kindje het beste aan. Veel liefs Bianca
mijn zoontje sliep ook al heel vroeg door ( en dan heb ik het over 7 a 8 uur en soms nog veeeel langer) Daardoor kwam hij overdag gewoon vaker (om de 2,5 uur) Ik denk dat je zoontje het best zelf aan kan geven, zolang hij voldoende plasluiers heeft, zie ik geen probleem. (mijn zoontje ging zelfs zover met slapen dat hij op een gegeven moment roze urine had, uraatkristallen, een teken dat ze last hebben van vochttekort en geen bloed dus, toen zijn we hem een keer extra uit bed gaan halen voor een voeding om een uur of 11 's avonds en dan sliep hij door tot 8 uur 's morgens)