In 1 week tijd heeft fleur 2 tanden, kan ze zelf zitten en kruipen. Waar is de tijd dat ze nog echt baby was. Het gaat allemaal zo in een sneltrein vaart echt ongelooflijk. Ik mis het enorm dat ze nog lekker bij me lag, nu wil ze alleen maar op de grond haar eigen plan trekken.
Herkenbaar hoor! Ze heten nog baby te zijn, maar het echte baby vind ik er ook wel vanaf. Duidelijk een eigen willetje, duidelijk de wereld aan het ontdekken.... het gaat inderdaad snèèèèèèèl! De ontwikkeling gaat soms sneller dan mams bij kan houden Aan de andere kant (hier dan): er niet meer 's nachts uit hoeven voor een flesje, weten wat zoon bedoelt met z'n huiltje, wat handzamer allemaal Dus wat dat betreft.....
Vanaf die leeftijd ging het hier ook zo snel. Met ruim 7 maanden ging ze hier teigeren, 9maanden en een week langs de tafel lopen en nu loopt / rent ze en zegt ze al best wat woordjes... Dus geniet er nu nog maar lekker van, het echte baby is er idd zó snel af
Dat niet meer 's nachts eruit hoeven hadden wij na 8 weken al en het is echt een hele goeie slaper slaapt van 20.00 tot 9.30 echt al maanden dus dat is idd ook wel lekker. En hoe ze nu lekker kan spelen is natuurlijk ook heel leuk om te zien. Het is hier een lekker vrolijk ondeugend meisje die altijd lacht. Maar ze heeft ook zeker een eigen willetje.
tjaa voor mijn gevoel had ik vorige week nog een dikke buik, maar mijn oficieele verlof zit er nu op, nog een weekje vakantie en dan weer aan t werk ... donderdag is ons meisje al weer 3 maanden ... hoezo snel haha
Ik vind het niet meer leuk zo snel als het gaat.. Enige pluspunt is dat ik kleertjes kan blijven kopen hahaha meneer groeit als kool. Ging vandaag voor het eerst echt staan, helaas was ik er niet bij *aan het werk en het gebeurde dus bij de oppas* Heb wel een foto van haar gekregen dus dat vind ik weer erg lief van haar 8 tanden, 2 kiezen en 2 kiezen die door aan het komen zijn.. zitten, kruipen, tijgeren, zingen, papa zeggen.. nee het is geen baby meer zo jammer dat het zo snel gaat. Ik geniet van elk moment, voor je het weet zijn ze groot en willen ze geen knuffels meer van mama hihi