mijn dochter had bij de geboorte heel veel haar en ze heeft nog steeds heel veel haar (2e foto met 2 jaar)
Wat een mooie koppies met haar! Mijn zoontje bij de geboorte en 2 weken geleden met 8 maanden: (Tussendoor werd het veel blonderen viel het uit. Daarna groeide het snel weer aan!)
Mooi al die haartjes! Dit is een van de weinige foto's zonder mutsje, die had ze de hele dag op omdat ze zich zelf niet warm kon houden. Ik had er zelf vooraf niet eens bij stil gestaan dat ze ook haartjes kon hebben, ik had verwacht dat ze kaal ter wereld zou komen, hoewel er op de 20weken echo al haartjes te zien waren. Toen ik net 39 weken was besefte ik me opeens: voor het zelfde geldt heeft ze een donkere bos! En ja hoor, 2 dagen later kwam ze die aan ons laten zien... Ze heeft wel inhammen, dus een knipje is nog niet zo heel leuk (al doen we het soms wel) Het wordt nu ook steeds lichter. Soms zit er een wat rode gloed over, dan lijkt het bij de aanzet weer superblond te worden en soms ook gewoon lichtbruin.
Ik hoopte zooooooo dat ons ventje haar zou hebben. Ik vind baby's met haar mooier( mag ik dat zeggen) het heeft voor mij een charme laat ik zo zeggen. Dit is ons ventje bij de geboorte:
@ Debby82: Wow wat een prachtig meisje zeg!!! En wat een geweldig mooie koppie met haar!!! Knappert!!!! Hier onze dochter: Bekijk bijlage 175418 En dit is ze nu (beetje tegenwind gehad): Bekijk bijlage 175419
Wow rood haar! Dat vind ik zo mooi! Ties en sam hebben beiden veel haar Sam heeft echt een enorme bos! Konden jullie dat ook al bij de echo's zien?
Dank je wel voor je lieve complimentje!! jouw meisje haar haarkleur is zo mooi! Mijn neefje had toen hij klein was ook zo'n mooi kleur haar.
we hebben een echo gehad rond de 28 weken en toen zeiden ze al dat ze veel haar had! en toen ze eenmaal genoren was had ze idd veeel en lang haar! super leuk want ze kon al vrij vlot staartjes in het haar!
Mijn oudste zoontje had ook veeel haar en was ook lang!! Hier zie je alleen de achterkant niet echt... Maar moest met 9 weken ook echt naar de kapper met hem zo lang was het, kreeg er geen model in! En hij is nu 2 jaar en moet al een tijd lang elke 6 weken naar de kapper!!! haha
@ccwomen, wat een mooi krullenkoppie! Hier ook een jaloerse mama. Dochter is hier tot haar 1e kaal geweest en begint nu te groeien. Maar 't is witblond dus het valt nog amper op.