Bij ons konden ze ook al op de echo zien dat ons meisje veel haar had. En thnx voor jullie reacties op mijn rossige krullekoppie!!! Heb toevallig een topic lopen over Redheads... Krijg namelijk best vaak stomme opmerkingen over ons roodharige meisje. Ik persoonlijk ben ook helemaal weg van haar haar vooral die mooie krullen... Helaas kan ik er alleen nog niet zo heel veel mee. Prachtige foto's komen er voorbij btw!!!
Even offtopic... Jeetje 7 maanden en dan al zo staan joh?!?! Ons meisje kan nu ook wel zo staan maar ik moet er dan wel naast staan voor het geval dat. Knap hoor!
Onze dochter bij de geboorte heel donker haar en nu 11 maanden verder (ze heeft al wel krullen, maar hebben we even meer van gemaakt met gel ), blond haar. Bekijk bijlage 175537 Bekijk bijlage 175538
Hier toen ze net geboren was al best wat haar, dit is helemaal uitgevallen op een plukje achterop na... maar heel snel weer terug gekomen.
Dit is mn meisje nu met 6 maanden (de linker ) het is echt veel lichter geworden grappig om te zien dat dat bij de meeste kindjes gebeurd.
wat ik trouwens heel grappig vond dat ze als ze moe was of als troost vaak in haar haartjes greep toen ze nog heel klein was net of ze er in de bm er ook mee speelde zo lief!
dit doet mijn dochter nog steeds!!! En over het staan. Met 6 maand en 3 weken ging ze voor het eerst staan in de box en nu met net 8 maand loopt ze al een beetje achter haar loopwagen! Ze gaat echt met sprongen dingen ontdekken! Mijn zoon ging met deze leeftijd staan! groetjes Ylona
van net na de geboorte heb ik van beide eigenlijk alleen de achterkan de eerste weken hadden ze muts op dit is zoonlief.... de 2e foto is hij net 1 jaar geweest.
Ik dacht hetzelfde. Hier wil ons ventje wel staan ( aan de hand optrekken) Maar dat kan hij niet hoor
Mejojo je meisje alweer 1 jaar jeetje kan het me als de dag van gisteren herinneren dat je schreef dat ze geboren was
Onze dochter heeft ook ontzettend veel haar, op de foto is ze 1 dag oud! Ze is nu 10 maanden en al drie keer naar de kapper geweest om bij te knippen, het groeit echt onwijs hard. Ze heeft nog meer haar dan haar papa Bekijk bijlage 175626
Ik kan het nog niet over mijn hart krijgen om ze te knippen ( ben zelf kapster) Mijn man heeft al vaker gezegd het te doen maar vind zijn haar zo mooi
En zoveel haar heeft ze nu! mensen denken daardoor dat ze wel ouder is, maar ze is vandaag precies 10 maanden oud/jong! Bekijk bijlage 175630