het viel mij ook op dat beide kids n og steeds zwarte haartjes hebben op hun rug bovenarmen en op de randjes van hun oortjes zelf! me dochter is 3 jaar en hopelijk verdwijnt dat wel een keer.....
Hier ons meisje vlak na geboorte ( overigens is ze hier heel erg ziek en daarom zo opgezwollen) Bekijk bijlage 175861
Wat een leuk topic!! Hier ook veel reacties op het haar van onze dochter! En nog steeds... En wat een mooie kindjes allemaal! Hier is Emily net 3 dagen oud.
Jaaaa.... wat schattig allemaal! Dennis had ook best veel haar bij de geboorte, al lijkt het minder dan de meeste andere baby's hier geloof ik. Ik had een keizersnede en het was het eerste wat ik hoorde roepen, wat een bos haar!! Zo grappig want het kan nog meer dus.... Het is nu al een tijdje aan het uitvallen en wat er terugkomt is echt zoveel lichter, hij wordt toch redelijk blond denk ik. Was ik vroeger ook, maar nu ben ik echt heel donkerbruin. Dit is Dennis een dag of 4 na de geboorte toen we weer thuis waren en hij even geen mutsje op had (kijk niet naar het afgeplatte hoofdje van de stuitligging)
En dit is 'm nu; Hij heeft nog wel zo'n rand op z'n achterhoofdje van z'n allereerste haartjes, die vallen het laatst uit dus, hij lijkt net zo'n priester van achter, hihi!
oh, wat een leuk topic!!! ik ben al een poos niet meer op deze site geweest en nu zie ik dit, wat een mooie kindjes allemaal. Luuk had bij de geboorte ook een dikke bos haar: Bekijk bijlage 175924