Bedenk wat je er zelf voor over zou hebben. Op een beurs wil ik nooit meer dan 5 euro uitgeven aan een mooi kledingstuk.
De merken die jij noemt vind ik 2e hands niet veel waard. Daar geef ik hooguit 5 a 7.50 per setje voor en dan moet het er echt goed uit zien. Merken als Prenatal koop ik niet 2e hands
zeker maar 3-4-5 euro. Ik verkoop merken zoals mc Gregor Ralph Lauren Tommy Hilfiger etc zelfs daar vraag ik nog maar een 10tje voor anders verkoop je het echt niet!
Ik zat zelf rond de 2,- en dat vinden sommigen nog te duur. Maar ja. Soms vragen mensen wat een boel bij elkaar kost soms wel meer dan 20 stuks en dan ga ik voor het gemiddelde van 2,- en dan is het te duur als je de verzendkosten er ook bij rekent. Maar dan weet ik dat en heb ik geduld..... Mijn dochters hebben nl toch ook weer nieuwe kleding nodig.....
Mijn ervaring is dat baby kleding HEEL slecht verkoopt, ik hoor het ook veel om mij heen Ik zou gewoon kijken wat er geboden word.
lief is gemiddeld ongeveer 6 a 7 euro voor een setje en 4 a 5 euro voor een shirt. prenatal setjes heb ik er voor 2,50 euro op staan. maar zoals gezegd werd, het verkoopt echt voor geen meter. ik heb al 3 maanden kleertjes erop staan van oa lief en nijntje en het is hoogstens 15 x bekeken. heb 1 setje verkocht. van de veeeele kleding die ik heb. nog 4 vuilniszakken te gaan. en dat alleen van 50-56-62.... had een heel mooi setje van lief erop staan, echt als nieuw en heeft over de 30 euro gekost. durven ze 1,50 euro op te bieden
nah...verkoop loopt niet zo meer tegenwoordig. TEveel aanbod. Mijn prijzen voor losse verkoop meestal 1 euro per kleding stuk, uiterlijk 2,50 als het een wat duurder merkje is...de duurste merken hebben wij zelf niet want die kan ik niet betalen Maar vaak ook dat ik het in een pakketje verkoop en dan komt het op 0,25 per kleding stukje....heel weinig dus... Maar dat zijn de kleinere maatjes, de maat vanaf 128 lopen iets beter en leveren iets meer op....niet veel meer. Maar iets meer
Ook ik heb een hoop verkocht voor 0,25 ps. Teveel aanbod. Ik haal een hoop gratis op wat ik weer doorgeef aan de kinderkledingbank! Al dat wachten op een paar centen...
Ik koop voor max 5,- per setje van merk En bv prenatal liever minder, of ik moet hem heel leuk vinden. Nu bv voor 5,- setje bbl en 2,- voor pyama prenatal gekocht
Je hebt op FB speciale groepen van bepaalde merken. Daar kan je denk best wel wat meer vragen. Voor Noppies heb je sowieso een groep.
Ik dacht ook "even" wat kleding via mp te verkopen maar het valt inderdaad toch best tegen hihi Het meeste is ook weggegaan voor veel minder als wat ik in gedachten had maar anders raak je het gewoon amper kwijt helaas. Ook de verzendkosten werken niet altijd in je voordeel
In mijn woonplaats hebben ze kinderhoek 0570 ( netnr) via Facebook. Daar kun je lid van worden. Hebben ze zoiets niet in jouw woonplaats? Als je op Facebook in het zoek balkje klikt en zoekt op ; kinderhoek ( netnummer van je woonplaats erachter) Hier werkt het heel goed. Zo hebben we ook de groep vraag en aanbod( ook netnummer van je woonplaats )
Volgens mij werkt dat op koningendag-vrijmarkt nog het beste. Ik wacht nog even totdat april geweest is en daarna geef ik het weg.
Ik heb best veel kleertjes van Lief die amper gedragen zijn. ik verkoop ze echt niet voor 0,50 of onder de 4,00. een truitje van Lief kost al vaak 25,00 en als het dan maar 1x gedragen is verkoop ik het op zijn minst voor 5,00 anders geef ik het liever weg aan vriendinnen.
Babykleding wordt heel veel aangeboden. Helaas is dat negatief voor de prijs die je kan vragen want een ander verkoopt het ook wel voor minder geld. De prijs die je kan vragen hangt ook af van hoe vaak het gebruikt is, dus hoe erg iets versleten of dun geworden is. Welk seizoen het komt etc. Daarbij zou ik zelf nooit kleding van internet kopen. Ik koop dat toch liever nieuw of in een tweedehands kleding om het te kunnen bekijken.
Versleten of dun verkoop ik niet hoor. In oktober ga ik naar een rommelmarkt en probeer dan ook meteen wat andere babydingen te verkopen.