Baby's naar buiten op het kinderdagverblijf

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Jillzz, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik zou er niet blij mee zijn als mijn kindje zo gevallen was, maar aan de andere kant kan zo iets toch altijd gebeuren? In de zin van, een kind kan ook uit een stoeltje vallen of een mep krijgen van een ander kind of wat dan ook. Moeten we ze dan allemaal apart in een glazen kooitje stoppen? (En dan zit je weer met harde muren waaraan een kind zich kan stoten en glas wat kan breken ed. ;) :p)

@TS: Fijn dat de berichten van het kinderdagverblijf positief zijn, hopelijk wordt het ook waargemaakt! :)

2. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ja of het wordt waargemaakt moeten we nog maar afwachten, maar ik blijf gewoon regelmatig even checken zodat ze het niet zullen vergeten ;)

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ons kinderdagverblijf heeft een afgesloten tuin aan het gebouw waar ze buiten kunnen spelen. Ze hebben daar ook een soort "bergje" gemaakt waar de kinderen met loopfiets overheen kunnen sjeezen. De baby's slapen buiten (ook in de winter, tenzij het vriest). Ze hebben zoals al eerder genoemd een soort konijnenhok-bedden die buiten tegen het gebouw aan staan. Als het koud is dan krijgen de kinderen een skipakje aan als ze gaan slapen, maar over het algemeen vinden de kinderen het heerlijk om buiten te slapen.
    Aan het kinderdagverblijf zit ook een soort boerderij vast waar de peuters mogen voeren enzo, dus ze zijn niet alleen buiten maar leren ook gelijk omgaan met dieren.

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Wij gaan vaak naar buiten in de ochtend na het fruit en na het middagslaapje rond 15.00 en dan liggen de allerkleinste net weer op bed, dus gaan ze inderdaad niet mee naar buiten. Als ze niet slapen dan gaan ze mee in de kinderwagen of wipper. Als het heerlijk weer is, dan zijn we de hele ochtend/middag buiten en dan gaan de kleinste wel mee. Ze kruipen dan ook buiten.

Deel Deze Pagina