Beetje vage titel misschien, maar het gaat om het volgende: Twee weken geleden hebben wij een babykamer gekocht bij de Babydump. De actie was toen dat je er een luieremmer bijkreeg. Hebben wij niet nodig dus kreeg 20 euro korting. Maar nu kreeg ik deze week een folder van Babydump en daar stond dezelfde babykamer weer in en nu met een gratis babyfoon. En een tweede babyfoon kunnen we dus wel gebruiken!! Als ik nu naar de babydump ga en vraag of ik toch die gratis babyfoon wil ipv de korting van de luieremmer, zou dat gaan lukken???
Tuurlijk!! Bij babydump moet je alles in de gaten houden want betere acties worden verrekend tot aan de geboorte van je baby Bellen dus
Lees hier maar eens wat de dames paraat spelen. Hahaha http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/381026-tip-babydump-laagste-prijsgarantie-heeft-prenatal-kortingsacties.html
Dat is heel goed nieuws! Babydump zit hier heel dichtbij, ga ik binnenkort eens even langs. Of zal het alleen telefonisch te regelen zijn?
Meeste is telefonisch te regelen. Ik denk dat ze er wel in mee gaan alleen dat dan die 20,- korting te vervallen komt. Edit: langsgaan kan ook. Kans alleen dat zij weer het hoofdkantoor bellen maar dat is jouw probleem niet .
Als je al een andere korting hebt gehad dan is het jammer maar helaas. Wellicht dat het geen probleem is als je de luieremmer korting laat vervallen.
Ik snap wel dat ze de korting van de luieremmer laten vervallen. Dat lijkt mij eigenlijk wel logisch. Maar die babyfoon is toch wat duurder hè!
Ik heb dat pas ook met een bon van 50 euro gedaan die je er bij kreeg. Ik mailde ze met de vraag of ik mocht ruilen voor een bon die je aan meer dingen kon besteden en dat was geen probleem.
toch denk ik dat je het beter mondeling kunt regelen. Mijn ervaring is juist dat telefonisch minder mogelijk is. Dus ik zou langs gaan naar de winkel.
Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring dus ik denk dat het net ligt aan wie je voor je neus of aan je oor hebt. Overigens deze week 93,- terug gekregen via de telefoon en een boxmobiel via de mail toegezegd gekregen. In de winkel gingen ze bij mij ook bellen naar het hoofdkantoor om te vragen of ze mij wel iets toe mochten zeggen. Hoeft dus niet per definitie zo te zijn denk ik. Zou gewoon proberen waar je jezelf het prettigst bij voelt, als hij om de hoek zit kun je er ook gewoon heen gaan.
idd. via de mail ook al echt niet normaal veel geld bespaard.. ook een boxmobiel, nijntje knuffel, buggyup small, regenhoes maxi cosi via de mail gratis toegezonden gekregen omdat ik daar nog recht op had omdat mijn uitgerekende datum niet was verstreken de winkel belt sowieso naar het hoofdkantoor, dus kun je net zo goed zelf mailen/bellen. de winkel overlegt alles met het hoofdkantoor wat betreft acties zoals gratis babyfoon/luieremmer etc
ik denk het wel wij hadden een zwarte maxi besteld en kon 2 dagen voor levering nog gewoon bellen dat we een meiske krijgen en mijn bestelling aanpassen. ook miste ik een gaatje in de box, omdat ik het zelf had opgelost en niet terug had gestuurd heb ik een tegoed bon van 25,- gekregen dus gelukkig hebben wij een goede ervaring met baby-dump! wij hebben betaalt bij aflevering, neem aan dat jullie dat ook doen dan moet het gewoon lukken, even het hoofdkantoor bellen succes en ben benieuwd
dat had ik ook gister. 3 weken geleden babykamer gekregen met textielcheque van 50 euro en nu zit er een babyfoon bij ter waarde van 79 euro. Ik had liever de babyfoon gehad en ben dus gaan bellen. We krijgen het verschil (dus 29 euro) als cadeaubon om een babyfoon te kopen. Mooi geregeld dus van hen....
Ik heb ook al een nare ervaring met babydump. Heb kleertjes besteld en de helft maar binnen gekregen na 2wk. Gebeld en de rest was onderweg zou na geleverd worden...prima. Na 1week nog niks binnen en belde ze op dat het niet leverbaar was in die maat,dus andere maat gepakt en ze zou het meteen laten verzenden. Dus ik erbij gezegt dat er wel meer artikelen niet in mijn paket zatten inplaats van alleen het boxpakje. Na lang zoeken had ze de bon erbij en zei ze dat het klopte en dat dat dan mee verzonden zou worden. Weer 1week gewacht en nog niks binnen,weer gebelt en meneer zei dat het nu woensdag/donderdag binnen moest komen. Vandaag weer gebelt,na lang aan de tel te hebben gehangen zei ze dat ze me terug zou bellen want ze ging kijken waar het probleem zat. Ze vertelde dus meteen dat het nog NIET verzonden was...Pfff wordt er gek van!!! Kan ik nu ook "iets" eisen denken jullie? Vind het wachten nu wel goed en een Kortingsbon of boxmobiel kan ik wel gebruiken
@ Melanie, wat raar joh! Dat is niet de service die ik hier overal lees... Zelf heb ik ook bestelling uitstaan voor eind november, dus ik kan nog niks zeggen over leveringen etc. Maar vind wel dat je ff contact met klantenservice moet zoeken en klacht moet indienen... Misschien geven ze je wel iets van een korting of een bon voor korting op je volgende aankoop??
Ja inderdaad....heb de bestelling gedaan op 25september. Er staat op de site binnen 2dg in huis. Hun kwamen eerst met het argument dat ik niet "meteen" betaald had...oké..ik heb 3dg later betaald Mag dan nog niet zolang duren!! Ze heeft nog steeds niet terug gebeld..pfff
Ja dat denk ik wel. Is het nog voor je uitgerekende datum? Want dan garanderen ze zelfs dat een betere actie zo verrekend wordt. Hier 2 keer iets gehad; Toen ik mijn (Stokke) kinderwagen kocht kreeg je er een gratis luiertas en maxicosi cabriofix bij. Ik wilde de Stokke luiertas dus kreeg mooi het verschil van de luiertas die hun aanboden. Een maand of 3 later zat er de orginele voetenzak + maxicosi bij en die is zo'n 80 euro duurder dan die luiertas. Heb voor dat geld een babyfoon uitgezocht en 2 aerosleep hoezen . Via de telefoon geregeld toen. Toen de kleine er was kochten we een Chicco buggy, zouden er een buggy up bij krijgen maar helemaal vergeten (zelf ook!). Pas thuis kwam ik er achter maar de winkel is nogal een stuk rijden dus ik had het eigenlijk laten verslonsen (buggy up toch niet nodig). Weken later was er een aanbieding bij de Prenatal, voor 10 euro meer de orginele voetenzak van Chicco bij de buggy! Ik terug naar de babydump (zonder folder of wat) en dat verteld. De verkoper bood zonder enig overleg een eigen merk voetenzak aan (de Chicco zak was niet los te koop en zat enkel in paketten) voor 10 euro. En ik kreeg ook zo de buggy up nog mee met enkel mijn bonnetje van wéken terug . Prima tevreden dus!!
zeker doen!! Babydump doet totaal niet moeilijk. Gewoon even bellen en zeggen dat deze actie jullie beter bevalt en dat jullie die willen ipv de korting