geboren worden in augustus kleding met korte mouwen of toch ook lange of allebei

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama van kiki, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames de tekst zeg het al .ons brusje word op 30 aug.verwacht maar wat te doen met kleding echt totaal zomer kleding of toch ook langemouwen ik heb een dochter maar die is voor kerst gbehoren dus heb er geen ervaring mee .wat is jullie mening hier over ? alvast bedankt voor de reacties. mvg kelbra

2. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Ik ga ook voor lange mouwen. Ze zijn nog zo klein. Mijn zoon en dochter waren net geen 6pond en vooral mijn dochter had moeite om op temp te blijven. Dus vooral voor eerste weekjes wil ik ook lang hebben. En is ook eind augustus dan kan het weer ook tegen vallen helaas.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb twee augustus kinderen. Je hebt gewoon lange mouwen nodig.

4. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    30 augustus kan het ook al kouder zijn.
    Hier kindje van half september, was toen mooi weer maar eerste tijd echt romper lange mouwen en daarover shirt lange mouwen en nog een omslagdoek. Ze kunnen zich de eerste dagen niet zelf warm houden en aangezien het buiten kouder zal zijn dan de lichaamstemperatuur zullen korte mouwen echt te koud zijn.

Korte mouwen hier helemaal niet meer gebruikt, maar zal zorgen dat je van beide iets in huis hebt, maar wel voornamelijk lange mouw.

5. 1548

1548 Niet meer actief

Hier ook een augustus kindje, alleen maar lange mouwen gebruikt.

6. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    super bedankt voor de reacties dames heel fijn .mvg kelbra

7. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Mijn zoontje is ook in augustus geboren, alleen maar lange mouwen gedragen

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier ook een zoontje van augustus en alleen maar lange mouwen gedragen. Had 2 shirtjes met korte mouw gekocht maar niet aangehad. En dat terwijl het echt wel mooi weer was , maar het is toch anders voor die kleintjes.

9. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Zoals iedereen eigenlijk al zegt heb je zeker in het begin gewoon lange mouwen nodig.
    Hier een zoontje van juni en die heeft later in de zomer nog wel shirtjes met korte mouw gedragen of eigenlijk had hij op die dagen dan gewoon alleen een romper aan.
    Eind augustus is de kans op meerdere hele warme dagen niet zo groot meer, dus ik zou gewoon voor lange mouwen gaan, zeker voor de eerste dagen/ weken.
    Mocht het toch opeens nog ruim 30 graden worden kan je altijd nog even snel wat bijhalen (of je kleintje gewoon in z'n romper laten).

10. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Mijn zoon is in augustus geboren en heeft enkel lange mouwen aan gehad.

11. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik was ook 30 augustus uitgerekend en dochter is uiteindelijk op 6 september geboren. Ze was 8,5 pond en kon zich goed warm houden maar toch allemaal lange mouwen gehad. Had 1 t shirt maar daar deed ik een romper met lange mouwen onder.

12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dochter is van 14 augustus, maar had echt geen korte mouwen.

13. Bijnamamavan2

1 mrt 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had bij mijn zoontje ook alleen maar lange mouw. Geen dikke truien/vesten oid, maar gewoon t-shirtjes met lange mouw. Eronder een romper met korte mouw of mouwloos.

Wel had ik hem vaak nog in een doek/deken gewikkeld, maar hij is ook prematuur geboren. Misschien is dit bij een 'normale' baby niet nodig...

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.359
    17.274
    113
    ik had beide (eind aug en begin sept). Zorgde er wel voor dat ik de korte mouwen makkelijk met lange mouw kon doen, dmv vestje of langemouw romper. En zowel sokjes als leggings als maillootjes. Gewoon alles eigenlijk en vooral gezorgd dat ik kon combineren

15. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    We zitten op 1 dag na op dezelfde uitgerekende datum , maar wij gaan toch echt merendeels voor lange mouwen!

Deel Deze Pagina