Hoi, We hebben de cameleon 3 als wandelwagen. Nu willen we er ook graag een voetenzak bij komen. Ik twijfel zelf erg tussen de babys only voetenzak of de voetenzak van bugaboo. Persoonlijk vind ik die van babys only leuker om te zien. Maar ik vraag me af wat jullie me adviseren. En zijn er mensen die ervaring hebben met de babys only voetenzak en als die nat word met de regen. ( word de zak snel lelijk? Gaat het stinken? Omdat het ander matriaal is) Gr
Ik heb een voetenzak van baby's only en ben er erg tevreden over. Het is nog niet nat geworden, maar ik had de voetenzak in mijn verlof gewassen en er is niets mee gebeurd
Ik ben erg tevreden over de producten van dit merk. Het is wel wat prijzig maar de kwaliteit is erg goed. Ik heb ook de voetenzak en die bevalt erg goed. Heerlijk warm en al heel vaak gewassen. Hij blijft nog steeds erg mooi. Wel was ik deze spullen op 30 graden en doe ze niet in de droger (gewoon nat ophangen of op de verwarming laten drogen). Oh en de voetenzak kan prima tegen regen en sneeuw. Kindje was iedere keer nog lekker warm en niet klam of bezweet. Dat komt volgens mij ook door het materiaal.