Mijn zusje had mijn voedingskussen geleend en nu heb ik hem van de week opgehaald en stinkt deze helemaal naar de rook, het zit echt in het kussen zelf en niet alleen de hoes want die heb ik inmiddels gewassen. Iemand een idee hoe ik die lucht eruit krijg? Ik kan nergens vinden of ik dat ding in de wasmachine kan doen. Een nieuwe kopen vind ik zonde want hij was best wel duur. Iemand tips?
Ik zou gewoon eens beginnen met even goed buiten laten luchten, kost niks en kun je sowieso niks mee verpesten toch? Andere tip die ik ooit heb gehoord (maar zelf nooit heb gebruikt, dus geen idee of het werkt) is een open pak koffie ernaast zetten. Dat zou geurtjes absorberen.
Of met een appel, trekt ook de geuren in schijnt! Maar mischien werkt luchten al. Wel vervelend! kom net bij mujn moeder vandaan die niet eens in huis rookt maar ik stink bah.
Ik las net op een ander forum dat iemand gemaild had met de fabrikant. En die zeggen dat het kan maar eerst de bolletjes verwijderen.
Ik heb hem gewoon in zn geheel in de wasmachine gegooid. Delicaat programma en dan vaak draaien bij het drogen. Kan die wel hebben hoor. Anders doe je hem eerst in een kussensloop. Dan kan die ook niet open scheuren.
zitten er van die balletjes in? ik had vroeger zo een voedingskussen met balletjes en die was na een paar jaar leger geworden, waardoor ik van kids inpulz toen een complete zak gratis nieuwe vulling kreeg
Als het bovengenoemde niet lukt kun je misschien nog wat mee. Van HG heb je speciaal spul waarmee je vieze luchtjes kunt neutraliseren. Zin zon plantenspuitachtige fles. Heb het weleens gebruikt op een matras (nadat m'n kindje ziek was en had overgegeven). De stank trok er wel uit!! Succes!!