De meiden liggen nu nog in een ledikant en gaan straks (met 2 of 2,5 ergens) over naar een peuterbed. Het liefst zou ik ze samen op hun kamer laten liggen, maar ze hebben een heel kleine kamer en het past gewoon echt niet lekker met 2 peuterbedden. Had al voor stapelbedden gekeken, maar die worden echt afgeraden t/m 4 ofzo, dus dat kan ook niet... Wat wel kan: twee peuterbedjes direct naast elkaar, dan krijg je een soort twijfelaar. Dat zou net aan passen, maar hoe moet de dame die dan bij de muur ligt naar de wc (als ze straks zindelijk is)? Lijkt me dus niet zo handig, of valt dat wel mee? Ander optie is dus: allebei eigen kamertje. We hebben nog een kamer (nóg kleiner), maar daar is zeker ook een leuke peuterkamer van te maken. Maar het voelt nog zo vroeg om ze apart te leggen... Wat zouden jullie doen? Andere ideeën?
Een tweeling zou ik lekker bij elkaar laten... Probeer te passen en te meten en kijk hoe het het beste past. Als ze straks zinderlijk zijn kan je dan weer kijken hoe het gaat snachts
Ik heb min of meer hetzelfde euvel, alleen heb ik geen extra kamer over. Dus wordt echt een leuke puzzel...heb je een plattegrond van de kamer?
Bedden kunnen ook niet in een hoek tegen elkaar aan staan? |_ <-- zo. Voeteneinden of hoofdeinden bij elkaar?
Mijn tweeling slaapt apart. Gelukkig maar,mee 1 sliep veel meer dan de ander en de ander sliep ook licht en werd snel wakker.