Onze kleine man is echt heel erg verkouden heeft er iemand een tip dat hij beter kan ademen we hebben al zo een snot uitzuig ding
halve ui naast het bedje hoofdzijde iets verhogen zoutoplossing mag altijd gebruikt worden als neusspray
Zie bovenstaande tips... Houdt het echt lang aan...eens overleggen met cb. Hier was ons ventje 3/4 weken verkouden, nu overgestapt op nutrilon pepti (ivm koemelkallergie) en de verkoudheid was met een paar dagen over! Dus hou het even in de gaten! Liefs
ui probeer ik als laatste hij ligt bij ons op de kamer. zoutoplossing ga ik dan proberen en door melk kan het niet zijn.
maar mag je luuf al gebruiken bij zo'n jonge baby? En indd zoutoplossing en een ui. Wat je ook kunt doen is in de badkamer de douche op heet te zetten en dan met de deur dicht met je kindje in de badkamer gaan zitten. Dan krijg je als het ware een soort stoomcabine waardoor de neus weer open gaat. xxxx
Je hebt luuf speciaal voor kinderen onder de 3 jaar als ik het goed zeg. Mag vanaf de geboorte gebruikt worden. Werkt hier erg goed
Ui helpt hier niet.... ik gebruik zo'n neuspeertje, zoutoplossing en luuf, maar het helpt allemaal maar matig vind ik. Hopen maar dat het snel weer beter gaat.
Ik bedoel dat je gewoon in de badkamer gaat staan met je kleintje. En dan de douche laten lopen met de hete kraan open. Dat van die luuf wist ik niet zo goed. Dus vandaar dat ik het opperde Ik denk dat ik in de war ben met Vaporub. Ik herinner dat van mezelf van vroeger. Ik had bronchitis en als ik verkouden was dan zat ik heel snel verstopt en vol en hoestte de longen uit mn lijf, dan smeerde mn moeder dat erop. Maar dan is dat wat ik bedoel wat je vanaf een bepaalde leeftijd mag gebruiken. xxxx
Luuf is speciaal voor baby's onder de 3 jaar. Mijn dochter is vorige week strontverkouden geweest en toen gebruikte ik ook zo'n snotzuigertje. Super ding btw! Als ze in bad ging waste ik haar met eucalyptus zwitsal douchegel en smeerde haar na het badderen op haar borst en rug in met luuf. Tussendoor als het nodig was, neusje uitzuigen tot ik er niks meer uitkreeg. Vond ze verschrikkelijk maar tja het is voor het goede doel! Ze is een klein weekje verkouden geweest. Werkte super.
Heb zo'n apparaatje van otrivin om de viezigheid uit haar neus te zuigen (klinkt vies hè) werkt heel goed. Haar neusje is meteen leeg. Daarna nog wat druppeltjes erin en ze heeft er een paar uurtjes geen last meer van.