Haha dat meezingen lijkt me echt leuk. Qua ontwikkeling kan mijn zoontje ongeveer het gemiddelde, inclusief de hele kamer doortijgeren, in de handjes klappen (sinds vandaag hoor!) en stukjes eten pakken tussen duim en wijsvinger. Hij draait niet van rug naar buik. CB vond dat niet erg. Hij woog vandaag 9070 gram en was 74 cm en wordt morgen 8 maanden. Klinkt prima wat jouw kindje allemaal kan hoor! Ze hoeven zelfs pas met 9 maanden te draaien.
In de handjes klappen lijktmij grappig om te zien! ik zit nu elke dag voor Chanell in mijn handen te klappen en dan zit ze me dom aan te kijken haha..
Morgen is Emma 8 maanden en ze kan nu: draaien van buik op rug en rug naar buik op haar buik rondjes draaien Op buikligging speelgoed pakken wat voor en naast haar ligt zelf zitten en zo ook spelen op haar rug kruipt ze soms omhoog om iets te pakken drinken uit een gewone beker (met hulp natuurlijk) ze knoeit nog wel, maar gaat steeds beter al aardig stevig staan op schoot of op de grond en we hoeven haar niet heel erg vast te houden babbelen lachen/schaterlachen papa en mama zeggen immiteren als je een geluid maakt doet zij het ook zelf speen pakken en indoen goed met de rammelaar spelen heeft nu 2 tandjes (maar kwijlt weer veel dus ik denk dat er meerdere aankomen goed fruit en groente eten als ze ligt dan duwen we haar beentjes naar beneden en dan pakt ze onze vinger en komt zo omhoog tot zit dingen als klappen in de handen zich optrekken en kruipen kan ze niet. Emma moet alles doen met 1 werkende arm en hand. Het kan zijn dat ze gaat kruipen en optrekken maar dat is nog de vraag, kost heel veel inspanning natuurlijk met maar 1 hand. Maar ieder kind doet het in zijn eigen tempo. En zo te lezen kan je kind genoeg voor zijn leeftijd volgens mij hoor!