Geslachtsbepaling!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Saartje123, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hallo meiden,

Vanaf wanneer kan je een geslachtsbepalende echo laten doen? Kan dit al vanaf week 15 a 16 of is dit nog veel te vroeg. En is dit een pretecho of gwn een echo net als de termijnecho en dat ze dan even het geslacht checken?

Ik hoorde dat je het voor 30euro kunt laten doen. Over wat voor soort echo hebben ze het dan? Want k d8 da pretecho's altijd rond de 100euro waren.

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb een geslachtsbepaling laten doen met precies 16 weken. Deze koste 25 euro. Maar het was wel alleen even kijken. Stond dan ook binnen 10 minuten weer buiten.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Waar heb jij het laten doen Sanka?

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik met 17 weken, maar het was niet te zien omdat het kind met de kont in mijn bekken lag. Het was gratis trouwens, bij mijn vk.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb hem daarnet laten doen. Kostte 25 euro en ik heb 3 kwartier daar gelegen. Ze nam er echt de tijd voor. Kreeg een hele rits met foto's mee, een cd rom met alle foto's en een dvd met de hele echo erop. Was echt geweldig om te zien.

Ze deden het hier pas bij 18 weken.

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik zie dat de prijzen reuze meevallen. Zijn dit dan 3d/4d echo's die jullie kregen of een 2d net als bij de termijnecho's etc.?

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @Mirre

Ik heb het laten doen bij Jan Koning in
    Ochten. Als je het adres wilt hebben stuur me maar pb.:)

8. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gister met 16 weken een echo laten doen. geslachtsbepaling, 2D. Bij babysworld.

40 euro, kwartier duurt het en ze neemt de tijd om niet alleen naar het geslacht te kijken maar ook naar de rest van de baby.

De pretecho die wij met 24 weken gaan laten doen is idd iets over de 100 euro volgens mij. Maar omdat we de geslachtsbepaling daar hebben laten doen, kregen we een kaartje mee voor 10% korting op de 4d echo die nog gaat volgen.

9. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties dames!

Ik denk dat ik een geschikt echo-bureau heb gevonden. Babylook in Roosendaal, het is eventjes rijden maar dat hebben we er wel voor over.

Als je alleen voor de geslachtsbepaling gaat, kost het 25euro.

Wat ik ervan begrepen heb is dat 19weken de beste tijd is, maar je mag ook iets eerder komen. Als het kindje niet goed ligt, dan krijg je gratis een 2de echo op een andere dag.

Ik denk dat ik rond de 17/18weken een afspraak ga maken. Ben nog een beetje aan het twijfelen, omdat het zo dicht bij de 20weken echo ligt....

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Niet elke echoscopist kan het al heel vroeg, maar er zijn echoscopisten die het vanaf 16 weken heel goed kunnen zien. Een uitzondering kan het eerder, maar dan kan het heel goed zijn dat het toch niet klopt. Ik heb het met 16 weken laten doen en de uitslag klopte. Hij schijnt het ook nog nooit fout te hebben gehad. Was ook bij jan koning

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jan Koning in Ochten hmmm jammer dat het een beetje ver weg is...uurtje rijden van hier.
    Nog eens ff kijken naar die in Roosendaal.

Mirre

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Waarschijnlijk heb je net zoals ik de 20 weken echo pas in het nieuwe jaar ivm de feestdagen, en zo lang kan ik niet wachten hoor :p Als ik 16 weken en 5 dagen ben hebben we een 3D echo om gewoon naar de beeb te kijken en dan uiteraard het geslacht te zien. Kost ons 65 euro, we hebben best een uitgebreid pakket. Vind ik nog wel meevallen, want we gaan meerdere 3D echo's doen van de kleine zodat we de groei een beetje meekunnen maken :)

Deel Deze Pagina