Mijn zoontje is een smal, lang mannetje. Nu heb ik dus altijd het probleem dat de rompers of te kort zijn of te breed. Hij hangt nu dus tussen maat 56 en 62 in... 56 voor de breedte en 62 voor de lengte ( sommige zijn dan zelf al wat te kort) Welk merk verkoopt rompers die goed zijn voor lange smalle babytjes??
Hier ook zo'n lange smallertje deze zitten echt perfect!! Isi Mini Romper Zonder Mouw Blauw ( 2 Stuks) Mt 86 / 92 | Babypark
Ik vond de rompers van petit bateau ideaal voor smalle lange kinderen. (zijn wel wat duurder dan bovenstaande) De stretch rompers van de hema vindt ik juist weer ideaal voor ons bolleke die heeft wat meer rek om het buikje nodig.
Ik vind die van de v&.d ook lang en smal. Mijn dochter was smal en lang bij de geboorte maar die zet uit en knalde op een gegeven moment uit die rompers. Is van eigen merk 2 voor 5 euro geloof ik.
Ons ventje was erg dun en die droeg de stretchrompers van de hema. Tip: leg de verschillende kleuren op elkaar, er zitten (zaten) enorme verschillen in de breedte en lengte van de rompers. Wij kochten dus bv. de smalste van 62/68 en de langste van 50/56.
Wij kwamen bij toeval vorig jaar in Frankrijk in een hypermarchee van de Auchan en daar hebben ze echt perfecte rompers en shirtjes voor smalle/lange babies(petit bateau (veel goedkoper als hier) en ook goedkope merken) Dit jaar zijn wij speciaal weer naar Frankrijk op vakantie geweest.. T is ff een reisje, maar ook voor een ontzettend leuk prijsje!!! (t was echt heel goedkoop allemaal!!)
mijn zoontje is ook lang en smal (nu 87 cm) en draagt nog met gemak stretch rompers van de hema maat 74/80. ze snijden niet bij de armen en sluiten mooi aan op zijn lijfje.
okee dan ga ik toch eens voor die stretch rompers van de hema kijken, want die noemen jullie erg vaak!
hier ook van de hema voor mijn meisje van 7,5 maand oud maat 74/80 die zitten perfect. en rekken mooi mee en krimpen niet in de was.
hihi sluit me hierbij aan. en in de outlet van petit bateau (maasmechelen) zijn ze niet eens zo heel duur (7 euro). (of op internet per set van 3 voor 20 euro)