Ik heb vandaag de schaal gekocht en nu probeer ik hem vast te maken, maar ik vind dat hij zover uitsteekt, wat vinden jullie, is dit wel goed zo? Of wat moet ik anders doen? ik snap er niks van.
Ehm, is dat niet een babyschaal voor een bakfiets? Ik heb die in ieder geval in mijn bakfiets. Heeft kidscar niet een eigen kleinere babyschaal? Een blauwe volgens mij, die heeft een vriendin ook.
In mijn fietskar staan ze rechterop en komt de onderkant er idd niet zo ver uit hoor.. ik heb een fietskar vd hema en dezelfde schalen.
ik heb ook het idee dat ik iets fout doe, weet alleen nog niet wat haha die riempjes moet je zoveel verstellen dat ik er niks meer van snap. dan morgen nog maar even puzzelen met mijn man erbij
Hier een burley met een babyschaal en dat is ook een drama om vast te maken, Daarom laten wij hem er altijd in staan. Dit klopt niet, volgens mij kan hij ook niet meer goed dicht zo. Morgen poging 2!
Tja ik heb er gewoon mijn maxi-cosi ingezet. Ik heb dezelfde kidcar als jou en de maxi-cosi kan je makkelijk bevestigen. Zoals je nu de schaal heb zitten, krijg je het plastic zeil niet dicht, denk ik.
Ik heb het probleem ook in onze fietskar, ik heb hem ietsje rechterop gezet en nu past hij net dicht...
Ik lees ook even mee, heb een tijdje terug zitten prutsen en ben ook nog steeds niet tevreden met hoe het nu zit. Zo'n schaal is toch gemaakt voor in een fietskar, dan moet dat toch beter passen?
Ja dat lijkt me dus ook, ga het zo weer proberen, ik ga hem gewoon ietsje rechterop zetten, maar het komt door dat riempjes middenonder, die is te kort, waardoor hij alles naar voren duwt als je ze dicht hebt.
Wij hebben onze fietskar met babyschaal bij de fietsenwinkel gekocht en in elkaar laten zetten. Misschien kun je in de buurt bij een fietsenwinkel informeren? Wij hebben zo'n zelfde schaal, maar een langere fietskar dus dat past prima.
hij zit nu wel, voorkant van schaal is gelijk aan voorkant kar, dus zit volgens mij prima! heb er al even mee gefietst, dus ben helemaal blij bedankt allemaal
ja hij zit goed stevig vast, en deze schalen zijn voor de kidcar of voor een bakfiets, dus is er wel voor.