Lorenzo heeft leren slofjes van boumy. erg soepel en zeer goed voor de voetjes. en hij heeft ook zo'n loopwagen als die enkele berichten terug is geplaatst,maar dan met winny the phoo. kun je er idd ook afhalen. hij kan er elke dag steeds beter aan lopen, zo leuk om te zien!
die van de vtech heb ik ook maar je kan ook eens op www.cars4kids.nl kijken.. misschien is ze er nog iets te klein voor.... mijn zoontje word 1 over een paar dagen.. die loopt nu ongeveer een weekje door het huis.. nog niet lange stukken maar doe ik ook nog geen schoentjes aan.. heb slofjes en meestal nog blote voetjes.. pas idd als hij buiten gaat lopen haal ik goede schoenen
toen mijn ukkie begon met lopen wilde ik ook graag echte schoentjes. Het is erg belangrijk om een schoentje te kopen zonder een dikke zool...dus dat ze het voetje goed kan bewegen. Ik heb toen ....ja er was niet veel keus wat ik betaalbaar vond iig...en veel schoenen hadden hele dikke zolen...ik heb toen kleine nikes gehaald bij een sportwinkel. Ze kosten mij 20 euro, en had een dunne zool. Hier heeft ze heel goed op kunnen lopen. Ps...wel belangrijk is om op te letten dat de zool niet heel glad is Succes!