Babyschommel voor buiten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miran6, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wie heeft er nog meer een babyschommel voor buiten ??
    Wij willen er 1 in de tuin gaan zetten,maar vanaf hoeveel maanden kan je baby er eigenlijk in ??
    Alvast bedankt voor de reacties :)

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb een schommel die je aan de deurpost kan vast maken. Heb hem nog niet in gebruik omdat ik van plan ben te verhuizen. Ik zou het vanaf een jaar gaan proberen.

liefsz

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Beetje afhankelijk van je kindje hoe stevig het zit. Hier gebruik ik hem vanaf een maand of 10.

4. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben hem aan de veranda hangen, zo'n 1-2-3 schommel. Je kindje kan erin zodra hij zelfstandig kan zitten, zonder ondersteuning en zichzelf recht kan houden als hij wiebelt bv. Hier ook vanaf een maand of 10.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook vanaf dat hij ook mee mocht op de fiets. dus wanneer hij goed kon zitten enz

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Wij hebben een baby schommel aan de pergola hangen. Het is een plastic schommel met een riempje waarvan de voorkant dicht is met uitsparingen voor de beentjes.
    Tygo zit er vanaf 9 maanden in. Niet zolang hoor 10 min schommelen is zat. Hij vind het wel heel leuk.

7. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er een maar ciaran zit nog niet zelf los op de grond (maar wel stevig los op schoot) maar die riempjes heel stevig doet en erbij blijft kan het best heel even hoor.. hij vind het echt prachtig gilt het uit vh lachen

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Sven zit af en toe al bij mn zusje in de schommel. Hij blijft goed rechtop zitten en hij houd zich met zn handjes vast aan de touwtjes.
    Max 5 minuten, das genoeg voor m, maar hij vind het wel superleuk!

Deel Deze Pagina