Hoi hoi, Wie heeft er nog meer een babyschommel voor buiten ?? Wij willen er 1 in de tuin gaan zetten,maar vanaf hoeveel maanden kan je baby er eigenlijk in ?? Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb een schommel die je aan de deurpost kan vast maken. Heb hem nog niet in gebruik omdat ik van plan ben te verhuizen. Ik zou het vanaf een jaar gaan proberen. liefsz
wij hebben hem aan de veranda hangen, zo'n 1-2-3 schommel. Je kindje kan erin zodra hij zelfstandig kan zitten, zonder ondersteuning en zichzelf recht kan houden als hij wiebelt bv. Hier ook vanaf een maand of 10.
Wij hebben een baby schommel aan de pergola hangen. Het is een plastic schommel met een riempje waarvan de voorkant dicht is met uitsparingen voor de beentjes. Tygo zit er vanaf 9 maanden in. Niet zolang hoor 10 min schommelen is zat. Hij vind het wel heel leuk.
ik heb er een maar ciaran zit nog niet zelf los op de grond (maar wel stevig los op schoot) maar die riempjes heel stevig doet en erbij blijft kan het best heel even hoor.. hij vind het echt prachtig gilt het uit vh lachen
Sven zit af en toe al bij mn zusje in de schommel. Hij blijft goed rechtop zitten en hij houd zich met zn handjes vast aan de touwtjes. Max 5 minuten, das genoeg voor m, maar hij vind het wel superleuk!