Hoi, Even een korte vraag aan jullie; Wie heeft er een babyschommel? waar hang je die dan aan op en is dat veilig? Vindt je kindje het ook leuk? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes Claudia
als je zo'n vierkant stoeltje bedoelt... die vind anne met 2,5 nog steeds helemaal hartstikke leuk. maar wij moeten er wel voor naar de speeltuin en als je niet te hoog gaat.. kan ze er zeker niet uitvallen
hier eentje bij intertoys gehaald. zo'n vierkante. kan je kindje ook lang mee doen, als ze groter worden kan je de 'omheining' weghalen. Er zit ook eenr riempje in dus je kan je kindje vastmaken. We hebben hem aan het kozijn van de deur gehangen (voor proef) en gaan hem aan schommelhaken vastmaken of aan de schuur of gewoon aan een paal (maken we dan). Als je zorgt dat je kindje vast zit en dat hij stevig aan haken vastzit kan er niks gebeuren. Emma vond het erg leuk in de schommel.
wij hebben een houten veranda en daar 2 haken ingeschroefd, aan de ringen van de schommel hebben we 2 ijzeren kettingen gedaan en zo bevestigd. Ze vindt het helemaal geweldig.
hoi mijn zoontje vind het prachtig , inmiddels 20 maanden wij hebben er een op de rommelmarkt gekocht 50 cent van plastic , een kuipstoeltje met beveiliging ervoor hij hangt bij ons midden in de huiskamer spinnekop
Hey, bedankt voor jullie reacties! Ik ga toch maar eens een schommeltje kopen..waar ik m ga bevestigen weet ik nog niet....maar dat zal wel goed komen met een hele handige man in huis!
Wij hebben er één gekregen en we hebben zo'n eeuwenoud balkenplafond met moer- en kinderbalken. De schommel hangt aan de moerbalk (de dikste dus ) in de huiskamer.
Mijn vriend heeft een heel speeltoestel voor haar gebouwd (was net die reclame waarin die moeder naar buiten komt lopen "henk, ze is pas 3mnd oud" of zoiets...) en daar hangt haar schommel aan met haken die dwars door het hout heen gaan.. heb zo'n plastic schommel met een haakje en ze is er stapelgek op!
Ohja, wij hebben er eentje gehaald voor binnen toen ze 9 maanden oud was en goed kon zitten. Een houten stoeltje aan touwen met een houten paardekop ervoor aan. Is ideaal om haar lekker in te laten schommelen met haar tutkonijntje. Wij hebben de metalen ringen gewoon in de deurpost geboord (deur naar de hal). Als we de deur openzetten en de schommel ophangen, kan ze lekker schommelen. En anders hebben we 'm er zo weer vanaf gehaald. De metalen ringen zie je sowieso niet als je de deur dichtdoet. Ze kan er echt een uur in zitten. Hartstikke leuk !
Zo'n schommeltje heb ik al, maar durf haar er nog niet in te zetten Ik wil wel heel graag zo'n bouncer...lijkt me zo leuk, en ik denk dat zij het ook superleuk zal vinden