babybedje dat langer meegaat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sasha, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Een vraagje, er zijn verschillende winkels waar ze een babybedje aanbieden dat langer meegaat (je moet vaak rond de 100 Euro bijbetalen) maar zou dan tot rond het 7e jaar met het bedje kunnen doen. De lattenbodem kan omlaag, een deel van de spijlen eruit en een deel van de opbouw kan er tussenuit.
    Mijn vraag is, loont zich dat om hier extra voor te betalen, heeft iemand hier ervaring mee?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik persoonlijk vind een ledikantje en daarna een groot bed of meegroeibed (peuterbed) handiger.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij vinden meerdere bedjes ook handiger.
    bij de eerste hadden we direct een ledikant, en hij krijgt over een poosje een meegroeibed.
    maar bij de 2e hebben we een wiegje erbij gekocht, omdat onze oudste het ledikant veel te groot vond de eerste maanden, hij wilde juist de geborgenheid van een klein bedje, maar dit verschilt natuurlijk per kind.

je hoeft niet per deifnitie heel duur uit te zijn als je diverse maten bedjes gebruikt, helemaal als je geen bezwaar hebt tegen een 2e hands bedje in zeer goede staat.
    wij hebben een heel mooi ledikant (white wash) incl. zgan matras gekocht voor 60 euro, vorige week een white wash schommelledikantje incl zgan matras en dekentjes, en meer beddengoed voor 65 euro, en ook meegroeibedden zijn 2e hands prima te koop via marktplaats.
    (en wat je niet meer nodig hebt kun je ook weer verkopen, als je het niet meer nodig hebt voor een eventueel volgend kindje)

ik vind het zelf ook wel leuk als ik niet 7 jaar tegen hetzelfde bed aan hoef te kijken :oops: :)

Deel Deze Pagina