Wij zitten heel erg in dubio over het autostoeltje (die vanaf 9 maanden/9 kilo). Aan de ene kant denken we; gewoon een MC doen. Ok je betaalt er wel voor, maar je weet dat het goed is. Aan de andere kant heb ik vandaag bij Hema een stoeltje gezien voor 85 euro, zag er ook goed uit. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Wie heeft het stoeltje van de HEma? Hoe is die? En wat zijn nou de min- en pluspunten, van zowel de MC als het stoeltje van de Hema? Misschien dat ik aan de hand van jullie ervaringen een keuze kan maken. Bedankt alvast ladies!
ik zou de testen van de anwb bekijken... en dan gewoon ook even vergelijken. Dus Elena mee op sleeptouw en kijken hoe ze in de verschillende stoeltjes zit En ik denk dat het ook nog wel scheelt hoeveel ze in het stoeltje zal zitten (het verschil zit hem voornamelijk in comfort, echt grote verschillen in veiligheid zijn er niet)
mijn vriendin heeft die van de hema en gebruikt m voor de tweede auto, ze was niet zo tevreden over de ligstand en de gebruiksvriendelijkheid. bij prenatal zijn de autostoelen overigens blijvend verlaagd in prijs
Ik had 2 weken geleden het Hema stoeltje gekocht voor de 2e auto (deze was toen in de aanbieding voor 70), ik heb hem gemonteerd.....en vond het werkelijk helemaal niks! In de andere auto hebben we een Römer stoel en het verschil was zo groot! De nieuwste stoeltjes in de babyzaken zijn 04 gekeurd, die van de Hema nog 03. Het verschil zit in de rugleuning, bij nieuwere stoeltjes kan je die loshalen naar voren en gaat de gordel langs, bij bijvoorbeeld het hema stoeltje friemel je de gordel achterlangs. Ik heb de stoel teruggebracht en koop volgende week bij de mamma mazzle dagen nu een 2e 'duurdere' stoel.....