wie oh wie kan mij helpen aan kleine maatjes jongenskleding? ben 26 maart bevallen van onze zoon Beau, een klein ventje met geboorte gewicht van 2565 gram.. dus erg smal. Helaas is de kleding die ik verzameld had dus veel al te breed of gewoon te groot. we zitten financieel momenteel echt heel erg krap en kunnen eigenlijk geen extra kleertjes aanschaffen.. maar nu Beau erg aan het spugen is (en het leuk vind om te plassen met zijn luier af ) heb ik toch echt wat meer nodig zodat ik niet elke keer de wasmachine aan hoef te zetten voor die paar kleertjes.. dus wie heeft er nog kleding liggen en wil het echt voor een super klein prijsje weg doen? ik zou er erg mee geholpen zijn.. alvast bedankt! xx
ik zal vanavond even voor je kijken wat ik allemaal heb liggen. Max was ook erg klein na de geboorte en moest zelfs maatje 44 aanschaffen. je mag de kleding zo hebben, wil er alleen de verzendkosten voor hebben. t ligt hier maar te liggen en nu kan ik er iemand mee helpen. laat maar weten of je interesse hebt. dan stuur ik t morgen meteen naar je op en heb je t zaterdag wel in huis
Kijk eens rond bij mijn advertenties. Het meeste is meisjeskleding, maar er zitten ook wat neutrale of jongens kleertjes tussen Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage.
Super fijn Susanne dat je me zo wilt helpen je hebt weer PB! @Petra; ga nog even neuzen bij je advertenties
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/269193-jongenskleertjes-maat-56-62-a.html Mijn zoontje was ook klein en smal dus deze kleertjes moeten zeker passen. Hoef er niet veel geld voor een euro per stuk is oke. Behalve als er anders bij staat
@Susan27; helaas zitten er weinig kleine maatjes bij waar ik nu wat aan heb, maar super bedankt voor het attenderen! @Petra; ik wacht even af waar Susanne me mee gaat helpen, er zitten zeker wel leuk pakjes bij.. dus misschien dat je nog van me hoort!
Hai meid, Dat is prima hoor. Ik hoor het wel. In ieder geval good luck met je kleine mannetje. Veel liefs Petra
Vele kleertjes passen nu al Susanne nogmaals super bedankt! Stuur je nog even PB.... @Nijntje; thanx voor je PB, we komen er vast wel uit!
Weet niet of je nog wat nodig hebt maar ik heb ook nog een hoop kleertjes liggen (Tygo was 2595 gm met de geboorte), een hoop mag je zo hebben en een gedeelte wil ik een klein prijsje voor hebben. Wel afhalen overigens.
@Manuela; jammer genoeg is ophalen geen optie daar wij in Lelystad wonen.. Wel heel erg bedankt voor het aanbod!
ik heb ook nog wel maat 50 56 en 62. als je fotos wilt laat hjet maar weten, liefst via pb, anders zie ik het misschien over het hoofd.. ik wil 50 cent per kledingstuk, en rompers mag 2 voor 50 cent..
Ik heb hier nog kleding maat 50 t/m 68. Laat maar weten of je nog interesse hebt. Dan maak ik even wat foto's voor je.
Op dit moment genoeg voorzien.. hartelijk dank voor alle lieve aanbiedingen! Hopelijk kan de rest iemand anders blij maken