En, ik vind het erg spannend want ik ben nog nooit in een Center Park (haha) geweest!! We gaan naar de Huttenheugte met z'n 3tjes (Zoë is dan alweer 7 maanden!). Hebben jullie nog tips? We gaan sowieso op familiebezoek en ik denk ook naar dierenpark Emmen (aangezien we toch in de buurt zijn ) en denk ook wel ff Emmen centrum in. Vond ik de vorige keer ook erg leuk! Vind het echt leuk!! En heb er ook zin in. Je hebt ook een teller op de Center Parcs website en er staat dat we nog 121 dagen te gaan hebben haha, oooo hoe kom ik die tijd door .
het kabouter plop park wat er nu aan zit als je via cp 1 dag kaartje koopt, mag je je hele verblijf naar binnen emmen en het dierenpark is heel leuk evt Borger, het grootste hunnebed... ik lees ff mee want wij gaan in oktober hier heen.. veel plezier alvast
leuk hoor, de eerste keer centerparks. Hier inmiddels verstokte cp bezoekers, maar het blijft leuk hoor. De dingen die ik wilde aanbevelen noemde je zelf al. Het noorderdierenpark en emmen centrum. Veel plezier.
Leuk hoor. Wij zijn vorig jaar een week naar CP geweest, toen was Robyn 8 maanden oud. Was echt heel leuk. Wij zijn niet van het park afgeweest (hebben geen auto) maar wij zijn gewoon lekker wezen zwemmen, naar de speeltuin geweest (samen schommelen was een groot succes) en er zat een kinderboerderij op het park. Tja en verder sliep ze nog veel, dat zal jouw kleintje ook nog wel hebben. Als je 'savonds gaat eten in het centrum kan je voor je kleine lekker een potje pakken (gratis) erg makkelijk.
Bedankt voor de tips! Ik dacht trouwens dat je een gratis kaart kreeg voor plopsaland, maar dat is dus niet zo? Sowieso is Zoë dan nog wel wat te klein, maar wij vinden pretparken erg leuk dus tja, als we er toch ffies gratis kunnen kijken (haha).