We zitten te kijken voor een korte zonvakantie in september,, Demi is dan ruim 2 en Justin bijna 6 mnd. De vliegreis heen is van 1830-2330 en terug van 2400-0300.. het is een kindvriendelijk all-in resort.. ik vraag me af of het wel handig/leuk te doen is op vakantie met die kleintjes ?? heb je dan zelf nog wel vakantie of ben je heel de dag bezig?? (zijn we thuis toch ook) hoe gaat het vliegen met die 2? en voeding, luiers, buggy .... Help ! zitten we niet elke avond om 8 u op de kamer of gaat Demi laat naar bed en slaapt Justin in de buggy... kortom.... ik maak me nu al nerveus en dan moeten we nog boeken !! ervaringen en tips zijn welkom !! zowel over vliegen als in een hotel zittem
Wij gaan het dus wel doen....de oudste is dan 2 jaar en 9 maanden en de jongste 6 maanden... idd wel AI! We hebben een hotel uitgezocht met een leuk peuter-doe-bad voor de oudste en een leuke speeltuin. De kleinste vermaakt zich wel rondom het zwembad op een kleedje ofzo. Hopelijk slaapt ze daar ook af en toe en hoeven we alleen terug als de oudste wil slapen. 's Avonds hoop ik idd iets later naar de kamer te kunnen gaan als de jongste in de buggy slaapt..