en wat is jullie ervaring er mee? is het een grote wandelwagen? want ik ben maar 1.51m en wat hebben jullie betaald met maxicosie dr bij ? veel liefs, Rami
Hier een Quinny Buzz 3 2010 limited edition (black and white) Wij zijn er super over te spreken, de wagen is niet te groot maar ook zeker niet klein. Ik ben zelf net 1.60 en gebruik de duwstang op zijn laagste stand. Voor de complete wagen hebben wij destijds zo'n 380,- betaald, zonder Maxi-Cosi aangezien we die al hadden.
ik heb er ook nog 1 staan, wat een miskoop. We konden 'm al vrij snel niet meer normaal inklappen terwijl hij tijdens gebruik soms af en toe spontaan inklapte met kind en al... Bovendiien piepte en kraakte het ding al heel snel. Kortom, geen aanrader.
Wij hebben gekeken voor een Quinny Buzz. Uiteindelijk besloten om toch voor de Maxi-Cosi Mura te gaan. Veel comfortabeler voor het kindje. Grotere kinderwagenbak en de wandelwagenzit is vele malen beter, bij de buzz als je kindje ligt, liggen de voetjes in zo'n rare onnatuurlijke houding. Dat was voor ons de reden om voor de Mura te gaan. Qua prijs maakt het niet veel uit. Kwaliteit wel degelijk!
ik vind de buzz juist vriendelijker liggen als de mura. Bij de buzz kun je verschillende standen gebruiken voor de beentjes. In de mura zit ze al echt in zo'n stoeltje.. (en wat voorn, sorry) Ik heb wel de buzz 4. Met mijn 1.65 zet ik de duwstang toch iets hoger, dus prima voor 1.60 hoor. Heel makkelijk in en uit te klappen... Geen kraak of inklapgevaar hier hoor. Als dat zo was, had ik hem allang ingeleverd met een vette klacht, lijkt me een misproductie!!
Nee 2008 volgens mij, ik moet nog steeds met het ding naar Babypark, maar dat ligt niet direct naast de deur. Ik kan hem pas op MP zetten als hij gemaakt is.
kan nu ook hoor! ik heb mijn kapotte buzz ook op marktplaats gezet en na 1 dag was ik hem al kwijt. 250 euro voor gehad! Bij mij wilde de duwstang niet meer omhoog, gewoon vermeld in de advertentie en kreeg echt snel én veel reacties
Ik heb een buzz4 en bevalt me prima! Vind het wel een nadeel dat je echt alle dingen er los bij moet kopen (althans, die van mij is van 2010, van 2011 zit er veel standaard bij). Nu ook net weer m'n all-weather pakketje en parasol en clip binnen, winkelmandje hebben we ook al een keer apart gekocht.
Kan makkelijk voor je lengte. We hebben er 600 voor betaald en alles zat er toen bij ook de mc regenhoes boodschappenmand enz enz. Alleen wat was het een gammel onding!! Ik zal er zeker nog eens goed over nadenken voor je hem aanschaft.
ik heb de 2010 all black limited. zonder reiswieg of maxi cosi. 230 voor betaald. heb hem als 'buggy'.
Even een vraagje, een kennis heeft een quinny buzz3 gebruikt maar ik mag hem overnemen van haar alleen nu heb ik hem gezien en vind ik de reiswieg scheef staan... volgens mij zakt de baby dan langzaam omlaag zo scheef. Ik las dat dit aan de adapters ligt, dus wil ik nieuwe adapters kopen maar wie zegt mij dat dat het probleem is? Kent iemand dit? En ligt dit aan de adapters? Ik kan er weinig over vinden namelijk.
Ik zou een quinny buzz nooit 2e hands kopen. De buzz heeft een aantal jaar bepaalde gebreken gehad. Een 2e hands wagen is zo weer een paar jaar oud en dus...1 met gebreken terwijl je dan ook nog eens geen garantie hebt. Ikzelf heb ook een buzz gehad, 2008 maar hem meteen verkocht en een andere wagen gekocht ik vind het een onding en echt niet stevig en stabiel.
ja maar als we hem krijgen is het wat anders he... Het is een hele goede kennis. Hij is verder goed hoor. niks geen problemen alleen vind ik hem wel erg scheef staan. Ik ben net even in de winkel wezen kijken en ze staan allemaal beetje scheef (ook andere merken) maar nog niet zo scheef als deze. misschien wist iemand dit of dit aan de adapters kon liggen