babyshower cadeautjes, maar dan voor de organisatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicolevh, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Hoi allemaal,

k weet nou niet of ik dit hier goed plaats, maar ik krijg as zaterdag een babyshower. 5 van mijn vriendinnen hebben dit voor mij geregeld, en ik ben er ontzettend blij mee:) ze hebben helemaal 'meetings' gehouden en het leek wel een hele organisatie, ben dankbaar dat ze dat allemaal voor ons doen..
    Nou wil ik dus ook een klein, maar leuk bedankje geven aan die meiden, maar ik kan zo even niets bedenken. Een soort aandenken.. Hebben jullie misschien een ideetje? Zijn hier eigenlijk standaard cadeaus voor?

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik weet niet wat je precies zoekt? Wij hebben met ons huwelijk de daggasten dit gegeven (de sleutelhanger):
    klavertje 4, klavertje vier, klavertjes 4, klavertjes vier, geluksbrengers, klaver 4, klaver vier
    We hebben daar erg leuke reacties over gehad. Het was maar een kleinigheidje, maar we hadden er een tekstje bij dat wij een stukje geluk wilde delen.

Ik vind dit niet typisch voor bruiloften dus je zou het ook als vriendschapsidee kunnen doen.
    Maar ik weet natuurlijk niet of je van dit soort dingen houdt....

3. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    dat is inderdaad wel een leuk idee zeg!:) dankjewel! dat is ook wel iets wat altijd leuk is!

Deel Deze Pagina