Dat is hier ook hoor en bij mij waren er wel een stuk of 20 en er konden er een paar ook niet dus waren er niet bij. Bovenstaande gaat dus niet altijd op en ik heb totaal geen last van categoriseren. Dat deed ik toen ik 16 was, nu niet meer Ts. Het belangrijkste is dat de mensen die je lief hebt om je heen hebt. Of dat er 5,10 of 20 zijn, maakt toch helemaal niets uit.
Ben gewend dat een babyshower een verassing is en zwangere zelf van niks weet. Heb er 3 georganiseerd en in samenwerking met nog een vriendin en de partner. Maar vaak nodig je collega's uit waar een klik mee is, oude vriendinnen, nieuwe vriendinnen, nichten, moeders, oma's, zussen van manlief enz. Maar goed als je met weinig contact hebt, waarom kwantiteit? Kwaliteit is de dierbaren om je heen. Bij onze vriendengroep krijgen de mannen ook een verassing. Die gaan met de mannen karten of paintballen eten en borrelen. Heb er zelf ook 1 gehad en krijg deze nu vast nog een keer.
Heb grote vriendengroep maar baby shower alleen gedaan voor 5 beste vriendinnen Wel erg jammer dat het geen verrassing voor je is