Babyshower ideeën??

Discussie in 'De lounge' gestart door flipflop, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Help, wie kan mij helpen met ideeën voor het organiseren van een kleine babyshower? We zijn maar met zes vrouwen, we hebben een high tea gereserveerd in een restaurant, iedereen neemt een cadeautje mee, maar verder dan?! Ik heb zelf nog nooit een babyshower meegemaakt dus ben echt even blanco.
    Graag tips! Heb ook pinterest al afgespeurd maar vind daar vooral eet ideeën, maar ja we hebben al een high tea... Dus wat kunnen we daarnaast nog extra voor de leuk doen?

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Een paar spelletjes zoals dat iedereen een babyfoto meeneemt, je die aan de groep laat zien , en een papier krijgt iedereen moet dan opschrijven wie ze denken dat het is van de aanwezigen.

Iedereen heeft een naamkaartje op zoals Speen of luier en als je iemand toch bij de eigen naam noemt moet zij 5 ct betalen (iedereen voldoende mee laten nemen)

Als je 1 of 2 van zulke dingen doet is het al genoeg denk ik. Of je neemt rompertjes en versiersels mee en gaat rompertjes versieren.

Etc etc etc als je googled kom je heel wat tegen :)

Ps ik zou dit even laten verplaatsen naar zwangerschap

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hoort niet in de lounge.

Mijn babyshower was eigenlijk gewoon een borrel. Ik heb een bloedhekel aan die verschrikkelijke spelletjes dus die hebben we gelukkig niet gedaan. Gewoon gezellig gekletst, gelachen, gegeten en gedronken.

4. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier ook een babyshower/borrel gehad afgelopen zaterdag. We hebben lekker gegeten en gedronken (wel in themakleur was dit natuurlijk verzorgd) ;)

Ik kreeg een gezamenlijk kado van de meiden en we hebben tijdens een hapje/drankje rompertjes versierd, klein en simpel maar heel erg leuk omdat iedereen er persoonlijk berichtje opzette!

Sowieso erg leuk dat jullie een high tea doen, alleen het feit dat jullie iets organiseren zal ze hartstikke leuk vinden! Veel plezier!

5. mamavan2moppies

mamavan2moppies Actief lid

15 feb 2016
    193
    80
    28
    haarlem
    Houten kleding hangertjes kopen en dan met stift iedereen iets leuks op katen schrijven of tekenen.

Babyfoto raden is ook leuk inderdaad.

Verder rustig aan lekker kletsen en n haoje eten

6. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Een soort wie ben ik spelen. Degene die aan de beurt is krijgt post-itbop haar voorhoofd met een zwangerschaps/baby gerelateerd woord en moet raden wat ze is...

Bv. Weeenstorm, spuitluier, speen, kolfapparaat etc

Deel Deze Pagina