Buikgroei?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ralixo, 1 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralixo

Ralixo Lid

28 nov 2016
    95
    15
    8
    IT'er op verschillende projecten
    Hallo dames :)

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
    Momenteel zit ik op de 14e week van mijn zwangerschap en 13 december moet ik voor de 3e echo heen (16e week).

Nu is mijn vraag, hadden jullie al gauw een buikje?
    Zelf merk ik dat ik een aantal broeken niet meer pas haha.

Wat droegen jullie tijdens de zwangerschap? Nu draag ik voornamelijk jurkjes, want dat zit fijn en rekt lekker mee. :D

2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Tot 17 weken mijn eigen broeken aan gehad en daarna kon het echt niet meer. Nu 2 zwangerschapsbroeken gekocht en verder wat jurkjes. Sommige eigen shirts kunnen nog wel, als ze maar lang genoeg zijn!

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Draag al mijn normale kleding nog :)

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Dat verschilde echt per zwangerschap. Bij de eerste tot 20 weken best veel gewone kleren aan kunnen doen, nu zat met 5/6 weken een hele hoop rokken al niet lekker meer, wist toen nog geeneens dat ik zwanger was. Moet wel zeggen, zodra ik zwanger was was de lactose intolerantie ook weer terug wat ik neit gelijk door had dus had echt een vreselijk opgezette buik

Liefst draag ik nu ook jurkjes en zo min mogelijk banden om mn buik die kunnen gaan knellen

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik draag nu ook m'n eigen kleding nog maar ik ga morgen op zoek naar de positiekleding want het begint een beetje te knellen. Bij de eerste was het 24 weken toen ik niet meer in normale kleding paste, bij de tweede rond de 21 weken en nu dus 17 weken.

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    vanaf 8 weken al zwangerschapsbroeken. Kreeg mijn eigen broeken niet meer dicht met 2 elastiekjes.

Maar ook mijn zwangerschapsbroeken beginnen te knellen. De grotere maten hebben vooral meer breedte, maar die heb ik niet nodig, ik heb vooral meer buikruimte nodig ;) dus ik denk dat ik binnenkort naar meer jurkjes ga.

Alleen draag ik echt nooit jurkjes :$ waar haal ik leuke?! :D

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik droeg al met 6/7 weken al positiekleding omdat m'n broeken niet lekker meer zaten. Rond de 8 weken zag je echt een buik. Maargoed ik herberg dan ook wel 2 baby's haha😂😂

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier rond de 8 weken een zwbroek. Vanaf 15 weken oid ook bovenkleding.

Er is nu veel sale. Oa prenatal heeft 2&1 gratis.

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Met ca 11-12 weken begonnen mijn broeken strakker te zitten. Met ca 13-14 weken zwangerschapsbroeken gaan dragen

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ben net 4 weken en kan mijn normale uniform broeken al niet meer aan :$
    Heb nu de grootste maat die ik nog had en dat wil nog net :)

11. Ballon

Ballon Niet meer actief

Met 25 weken paar positiebroeken gekocht. Paste mijn eigen broeken nog wel, maar zat niet lekker meer. Baby lag heel hoog, vandaar :) ik heb een zwart en wit basis zwangerschapsshirt gekocht. Mijn eigen langere shirts paste nog gewoon. Vervolgens veel gecombineerd met jasjes en vestjes en sjaals :) ik had ook een blauw jurkje, zwart en gestreept jurkje.

12. Ralixo

Ralixo Lid

28 nov 2016
    95
    15
    8
    IT'er op verschillende projecten
    Bedankt voor jullie reacties, leuk om te lezen dat iedereen dit weer anders ervaart. Deze week is mijn buik al een stuk gegroeid, begin me nu echt zwanger te voelen haha.

13. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Met 7 weken zaten mijn normale jeans al niet meer prettig en met zitten zelfs los moeten doen. Nu loop ik zowieso al vaker in leggings met rokjes. Al zit het nu ook niet heel erg lekker meer. Van het weekend de stad in dus maar eens even een zwangerschaps broek passen. Kijken of dat beter zit.

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Met 9 weken ben ik positiebroeken zonder hoge buikband gaan dragen. Mét buikband pas rond de 22 weken.
    Qua blousjes verschillend, ik draag wat wijdere kleding, dus kon veel nog lang aan. Ben positieblousjes gaan kopen vanaf 14 weken. Sinds een week of 25 draag ik echt alleen maar positiekleding.
    Zelfde kleding als normaal; skinny jeans met een blousje/tuniekje/shirt of een jurk.

Dit was m'n buikje met 13+5 :):

15. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik ben pas sinds 6 weekjes terug echt zwangerschapsbroeken gaan dragen, daarvoor propte ik mezelf in leggings met jurkjes.
    Nu mijn baarmoeder hoger komt en het kouder wordt vind ik het fijner om zwangerschapsbroeken te dragen.
    De rest van mijn eigen kleding pas ik nog. Hemdjes met rek erin en ik heb een paar grote truien en wat jurkjes waar ik nog in kan.

16. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hier alle drie de keren al heel snel! 1e bij 9 weken 2e bij 7 weken en bij de 3e al met 5 weken!!!

17. linkydink

linkydink Actief lid

29 dec 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook al snel een buikje, kon het tot 12 weken redelijk verstoppen, toen aan iedereen verteld en toen ook gelijk zwangerschapsbroeken gaan dragen haha

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik ben met ongeveer 10 wk positiebroeken gaan dragen. Vanaf 7 of 8 weken kon ik al geen gewone broek meer aan en heb ik veel jurkjes gedragen.
    Met 11 weken heb ik het iedereen verteld en toen ben ik ook positiebovenkleding gaan dragen.

Deel Deze Pagina