Hoi dames, Sinds 2 weken neemt de vermoeidheid weer echt toe. Kan nu zelfs echt de hele dag door slapen en nog moe zijn Er komt ook echt werkelijk niks uit mijn handen heb er gewoon geen puf voor. Onlangs is mijn bloed nog geprikt ook oa op ijzer en dit was prima. De baby is daarentegen ook heel druk en spartelt de hele dag lekker door. Nog meer mensen die in het laatste trimester zo moe zijn?
Hier hetzelfde alleen ben ik doodmoe maar als ik ga proberen te slapen kom ik niet in slaap door brandend maagzuur en omdat ik het erg benauwd heb de laatste week. Denk dat het erbij hoort met de laatste weekjes
Ik word ook heel moe als de kleine actief is. Kunnen weinig meer doen dan dutjes doen als we echt niet meer kunnen en verder alles op t gemakje.
Heel erg moe ja! Vannacht wel 3 keer eruit om te plassen. Toen een kwartiertje wakker geweest rond half 9 en toen geslapen tot 11 uur.. en ik weet zeker dat als ik nu ga liggen ik binnen 10 minuten weer slaap...
Hier ook een ontzettend drukke baby en ik ben zelf ook erg moe. Heb het wel vooral op momenten, in de ochtend, net voor de lunch en smiddags ook. Savonds ben ik gewoon op als mijn zoontje op bed ligt, maar dat is voornamelijk lichamelijk op. Ik werk nog 3 volle dagen op kantoor, dus dat maakt het vrijwel onmogelijk om extra te rusten.
Hier net zo. Sinds een paar weken. Ik stort totaal in en moet dan slapen. Wel vervelend dat ik ook vaak 's nachts niet kan slapen. Maar ik hou het overdag niet vol zonder steeds een flinke tuk te doen.
Oh meid, dat is toch normaal? Je bent druk bezig met het dragen van je kindje! Het is helemaal niet gek. Dutjes en veel rusten zijn de toverwoorden.
Ja hier ook moe moe moe hoor... en vandaag 34,3 weken zwanger.. vanmorgen nog controle en idd is niet gek.. je lijf moet echt hard werken! Gelukkig ben ik al met verlof en doe alles op mijn gemakje... en maar een dvd box besteld😊 Laatste loodjes meiden!!
Ja zeker ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst nou ik ervaar dat wel zo. Gelukkig doen we het voor iets heel moois! Ik ben gelukkig ook al met verlof dus kan ook lekker mijn rust pakken als ik daar behoefte aan heb. Netflix is momenteel ook mijn beste vriend