Babyshower! Nog tips?

Discussion in 'De lounge' started by Bellabella, Apr 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Super! Bedankt!!

2. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja dat hadden die meiden voor mij ook gedaan, ons thema was jungle en iedereen moest een dier uit de jungle schilderen op canvas. Ze wisten dat de baby kamer zilver/wit/licht blauw was dus ze hadden zelfs de verf erop aangepast. Super leuk, het schilderij hangt nu in mijn zoontjes kamer...

3. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    O wat goed! Fijn dat het in de smaak is gevallen! Heb je nog meer dingen gedaan die nog niet zijn genoemd maar wel leuk zijn om te doen?

4. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    @ knikker: die site heeft verder weinig dingen die ik kan gebruiken. Die poppetjes kosten 2.50 euro maar dan moet ik inderdaad ook bijna 7 euro verzendkosten betalen...Dat vind ik echt zonde! Dus ik ga denk ik morgen even de stad in of ik iets anders kan vinden wat ik kan gebruiken.

5. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ehhhhmmmm wij moesten babykleertjes ophangen met pop in handen en mobieletel. aan je oor in een zo snel mogenlijke tijd. En luiers verschonen met blinddoek. Babyfoto's van elkaar raden, en natuurlijk veel hapjes en thee... Super gezellig!!
    Ik zag dat je uit het gooi komt. Voor dezelfde vriendin die voor mij de shower gaf.
    Doe ik voor haar (ze is zwanger van de derde) Een lekkere lunch bij de theetuinen in Eemnes, en omdat ze thuismoeder is en dus geen zwverlof heeft, een zwverlof mand.
    Daarin doe ik alleen maar spullen voor haar zelf voor elke week een momentje voor haar, badschuim, lekkere thee, tijdschriften enzzz....

Groetjes

6. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Grappig, wij doen precies al jouw spelletjes! Misschien ken jij degene ook wel! Dat zou erg grappig zijn!
    Theetuin is superleuk inderdaad!

7. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Haha ja wie weet!! Mijn vriendin heeft geen zus dus die is het niet iniedergeval haha.... Mijn vriendinnen hadden trouwens ook een draaiboek gemaakt voor iedereen, leuk om te bewaren!! En natuurlijk veel foto's!!

Heel veel plezier op de babyshower!!!;)

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat een superleuke ideeen allemaal zeg!! :D

Ik wist wel dat babyshowers bestonden, ooit op eentje geweest maar niet zo uitgebreid enzo..

Vind t echt superleuk..

Wie kan ik dit topic s sturen als hint.. :):):)

9. Aussie

Aussie Lid

Apr 15, 2010
    63
    0
    0

He Bella bella,

Ik heb ook een babyshower gehad. Bij mij deden ze ook babietjes in een ijsblokje alleen hier hebben ze "jellie babies" Dat zijn dus een soort winegum snoepjes, en wij moesten dus op de ijsblikjes zuigen (niet bijten) en dan roepen " i have delivered"!
    Ik weet alleen niet of je die snoepjes in nederland ook kunt kopen.
    Ook hebben we een memoriespel gedaan. Mijn vriendin had een heleboel plaatjes geplakt op een A2 papier, daar mochten we een minuut naar kijken, daarna zoveel mogelijk onthouden en opschrijven. Ook die met die luiers hebben we gedaan, alleen wij hadden gewoon de celebrations gebruikt en fijn gemaakt in de luier.
    Ook had ze een droppot gevuld met "jelliebabies" en wij moesten raden hoeveel erin zaten, diegene die het dichtste bij was, kreeg de pot mee naar huis.

Succes ermee.........
    View attachment 68232

Share This Page