Begin en eind tijd verjaardag, raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Flutterby, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Onze dochter wordt binnenkort 2 en dat willen we vieren van 13.30u tot 17.00u. Nu kreeg ik commentaar dat het maar vreemd is om zulke vaste tijden voor een verjaardag te hebben?! Vinden jullie dat ook?

Ze slaapt nog van 11.30u tot 13.00u/13.30u en ik neem aan dat er op zondag niet zoveel mensen voor 11.30u komen. En tot 17.00u omdat ik niet zoveel zin heb in 30 eters :p

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik vind het niet vreemd. Zeker niet voor een kinderverjaardag!

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Nee hoor, heel normaal.

4. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het niet vreemd. Wij hebben de laatste keren ook ´s middags gevierd als volwassenen maar veel vrienden hebben kleine kinderen. Wel nodigen we mensen dan uit voor een hapje en een drankje vanaf 13.30 (maar zonder eindtijd) en zo rond 17.30 gaven we aan dat wij gingen afronden (ik was net zwanger en flink misselijk). Niemand had daar problemen mee. Ik vind je juist duidelijk.

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Nee hoor, heel normaal. Wij hebben het bij Evy ook zo gedaan en de verjaardagen waar wij zijn geweest, hadden ook vaste tijden. Prima toch?

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee hoor, doen wij ook altijd, zeker bij kinderverjaardagen.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee hoor, niet vreemd. Hebben wij ook gedaan met de verjaardag van onze dochter.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Bedankt voor jullie reacties!
    Weet ik iig zeker dat we niet iets heel vreemds doen ;)

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    vreemd? nee wij doen ook altijd van 14.00 tot 17.00/17.30!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik vind het juist een hoop duidelijkheid geven! en voor je meisje is het waarschhijnlijk ook rustiger dan deh ele dag door visite. En gezien jouw toestand lijkt het me ook niet verkeerd ;)

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind het ook niet vreemd, doen wij ook bij verjaardagen van kids!

12. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Wij hebben deze week de verjaardag van Nijn gevierd. Bij ons waren ze welkom van 15.00-20.00 uur. Hier vond ik het niet erg dat iedereen bleef eten.
    Ik kreeg wel commentaar dat ze 's morgens niet mochten komen.

Het is jullie feestje en jij bepaald hoe jullie dat vieren!

Alvast een fijne dag :)

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

raar? helemaaal niet!!!!! ik ben dat juist gewend om een begin en eindtijd aan te geven. toen mijn zoontje 1 werd deed ikhet van 1 tot 17.00 uur. de rest van de dag heb je dan nog om lekker bij te komen en de rommel weg te werken en voor hem zou het ook niet fijn zijn om de hele dag visite te hebben. gewoon doen hoor

alvast een hele fijne verjaardag!!

14. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik vind de mensen vreemd die het vreemd vinden!
    Je doet dit voor je kindje, bij ons in de familie doen ze het ook altijd zo

15. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Natuurlijk is dit normaal! Het is toch een kinderfeestje, waarbij het welzijn van jouw kind het belangrijkste is! Als ze uitgerust is, geniet ze meer van haar feestje en overprikkeld zijn aan het einde van de dag is ook niks.

Oh, en voor de mensen die die strenge tijden raar vinden: Ze mogen ook later komen of eerder weg gaan toch? ;) Wat nou strenge tijden?

16. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hihi ben tot nu toe de enigste maar ik vind het wel vreemd!
    bij ons in de familie zal dat nooit gebeuren..

een begintijd vind ik wel kunnen ivm slaapje ( al zou ik dat nooit doen)
    maar een eindtijd nee daar hoef ik niet mee aan te komen ( en ik zou het ook niet willen)

bij ons is het de gewoonte dat als het in het weekend komt,dat iedereen komt waarneer hij-zei wil en mee eet als ze daar zin in hebben..

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ikkelies: Dat doen wij met onze verjaardagen inderdaag ook, misschien dat mensen het daarom vreemd vinden dat we het bij een kinderverjaardag opeens niet meer doen...

Achja, ze moeten het er voorlopig maar mee doen tot we uit de slaapjes zijn en ik niet meer zwanger ben :D

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee hoor, vind het helemaal niet gek. Ik heb het als volgt gedaan:

Hoi grootouders, ooms en tantes :)

Sarah wordt op 11 juni alweer 2! Aangezien het op een zaterdag valt kunnen we het op de dag zelf vieren!

Jullie zijn uitgenodigd op zaterdag 11 juni vanaf een uur of 1. Graag willen we om 18.00 uur uiterlijk met het avondritueel van de meisjes beginnen, zodat ze niet al te laat naar bed gaan.

Zouden jullie even kunnen laten weten of jullie erbij zijn de 11e en ook of jullie mee willen eten (kopje soep waarschijnlijk, gezien het vroege tijdstip)?

Groetjes,

Daarmee geef ik de eindtijd aan en dat ze wel iets te eten kunnen krijgen, maar geen echte maaltijd.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ook op de uitnodiging van 13 uur tot 17 uur gezet. Ik heb ook idd geen zin in 30 eters en bovendien wil ik het s avonds een beetje rustig houden zodat ze redelijk normaal naar bed kan gaan.
    Mijn ouders zullen misschien iets eerder komen om te helpen met voorbereiden en mijn beste vriendin zal misschien iets langer blijven maar van haar heb ik geen last ;)

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hartstikke duidelijk hoor! Niks geks aan, het is toch een kinderverjaardag geen volwassenverjaardag!...:S Vind het een beetje raar als mensen dat raar vinden eerlijk gezegt.... En als jij geen zin hebt in mee-eters, vind ik dat ook niet gek.... Wij hebben bij de kids in de fam ook altijd een begin en een eind-tijd, zijn er natuurlijk altijd nog uitzonderingen waar het mssn echt niet bij kan, bijv. opa's en oma's die niet meer zo goed tussen de drukte kunnen zitten, dat die ietsjes eerder komen, ma ik vind het niet meer als normaal hoor. Is toch jullie feestje;) Niks van aantrekken hoor die rare opmerkingen, als ze er niet tevreden mee zijn komen ze toch niet!...
    Veel plezier alvast met de verjaardag:)
    xxx Adorable

Deel Deze Pagina