Heel even klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LW85, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Gewoon heel even klagen.

Tot 24 weken een probleemloze zwangerschap gehad en nu.. Alle dingen komen opzetten die niet zo leuk zijn.

In je broek plassen als je onverwachts heel hard moet niesen
    Zo erge bekkenpijn dat je 's avonds de trap niet meer op komt
    Ijzer-tekort dus moe moe moe
    Dorst die niet te lessen is
    Melk uit je tepels
    een baby die niet stil kan liggen slapen in je buik maar de hele dag door aan het trappen en draaien is
    Maagzuur
    Mn kleding staat me niet meer leuk maar ik slaag maar niet met nieuwe kopen

Ik heb zin in een glas rode wijn en sushi, in 10 kilometer hardlopen, een avondje doorhalen met vriendinnen en lekker dansen.

En toch hou ik nu al zoveel van de baby, dat ik het over 3 maanden waarschijnlijk zo weer vergeten ben :)

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Haha het word alleen maar erger ook hihi. Maar inderdaad zodra je je kindje in je armen sluit weet je opeens niet meer hoe oncomfortabel het was zelfs de bevalling niet haha. Teminste dat had ik wel :D

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    +1 ... T zit mij ook allemaal ff niet mee

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Oh, echt wel!

Ik mis mijn werk! Ik mis mijn hardlooprondjes! Ik had mijn zinnen gezet op de halve marathon dit jaar, maar die mocht ik mooi loslaten... :(

Sushi... jaaa... Nou weet ik dat er best sushi is die je wel mag, maar toch. Bij ons favoriete sushirestaurant was de tonijn handroll echt mijn huizenhoge favoriet. En nou ben ik echt geen verstokt drinker of zo, maar heel af en toe een glas goede whisky... of van het zomer een roseetje op een terras... :(

En bekkenpijn is STOM. Echt heel erg stom. Ik wil weer gewoon een rondje kunnen wandelen en zelf mijn boodschappen uit de auto kunnen halen. Zonder pijn de trap op. Dat soort dingen...

Maar inderdaad, wel met uk. :)

Maar snap he-le-maal wat je bedoelt. ;)

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meid, tuurlijk mag je klagen!

Het feit dat je dit allemaal doorstaat en het eten laat staan, geeft al aan hoeveel je van je kindje houdt :)

Hou vol!

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Lekker van je af praten. Ik vind zwanger zijn echt heerlijk..als ik me goed voel ;) En dan slaap ik hele nachten, heb ik geen bekkenpijn of andere klachten.
    Op dagen dat ik me niet zo lekker voel vind ik het ook zwaar en vraag ik me af hoe het over een aantal weken dat wel niet zal zijn. Ik heb om de vier weken een aantal dagen dat ik me even niet zo lekker voel. Dan merk ik dat ik minder kan en dat het zwaarder wordt. Vervolgens herstelt zich dat wel weer.
    Wat mij helpt is toch wat extra rust nemen op die dagen.

En verder, ik wil ook weer mijn wijntje, een advil als ik hoofdpijn heb, een nieuwe garderobe en mijn sokken weer probleemloos kunnen aandoen of een uur autorijden zonder dat mijn ribben gekneusd voelen :D

Deel Deze Pagina