Hallo dames... Ik heb een vraagje, heb op het moment een strak gevoel in me buik, voornamelijk mn bovenbuik. Alsof er iets aangespannen is vanbinnen. Het doet geen pijn oid. Een soort spierpijn id als ik het gevoel moet omschrijven. Ik ben momenteel 13.4 wkn zwanger. Hebben jullie hier ook wel eens last van? Enig id wat het zou kunnen zijn? Het os voornamelijk savonds of nadat ik een drukke dag heb gehad..
Grappig ik had dit gevoel gister ook. Ik ben nu 14,4 weken. Ik zei al tegen mijn vriend: wel heul vroeg voor harde buiken! maar ik snap precies wat je bedoeld! Geen pijn maar wel degelijk een soort spanning. Geen idee wat dit kan zijn. Ik had het trouwens ook aan het einde van een drukke dag!
Zou een harde buik kunnen zijn. Dat voelt alsof de spieren van je baarmoeder tegelijk aanspannen. Je buik is dan ook erg hard (joh). Het doet geen pijn. Is wel een beetje vroeg voor harde buiken. Geeft wel aan dat je lichaam wil dat je het ietsjes rustiger aan doet...
Ja ik herken het ook! Heb het voornamelijk als ik erg druk ben geweest.. Als ik een stuk heb gefietst ofzo ook.. Zal toch iets van een harde buik zijn denk ik.. of misschien banden?
Heb het de gyn gevraagd en het is idd een soort van harde buik wat idd ook vaak optreed bij fietsen of drikke dag!