baby loopt achter in groei... morgen groeiecho

Discussion in 'Zwangerschap' started by kossie, Jul 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kossie

kossie Lid

Jan 12, 2009
    33
    0
    0
    Manager
    N-H
    Hoi Allemaal,

Ik kom net thuis van de verloskundige en mijn babietje loopt achter in groei, vorige keer was het een weekje, maar nu was hij ten opzichte van de vorige keer bijna niets gegroeid...

ik ben nu bijna 33 weken, morgen heb ik voordat we op vakantie gaan gelukkig tussendoor een groeiecho...

zijn er meer dames die dit hebben gehad en dat het achteraf goed is gekomen/mee leek te vallen?

Wat duurt dat lang zeg wachten tot morgenmiddag 12 uur....:(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het zelf niet, mijn zoontje loopt ietwat achter maar niet zoveel.

zelf was ik wel heel klein, ik werd met bijna 42 weken geboren en woog maar 5,4 pond. heel klein dus en ik was al weken niet meer gegroeid. ik ben wel vanaf dag 1 kerngezond geweest!

dus probeer je niet teveel zorgen te maken, het hoeft niets te betekenen.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik had met 27 weken een pretecho waaruit ze concludeerden dat mijn zoontje een mogelijke groeiachterstand had. Ik moest toen minder gaan werken en kreeg na 2 wk een groeiecho. Op die groeiecho was hij mooi gemiddeld. Ik bleef wel 50% werken.

Mijn buik is nog regelmatig gecheckt door de vk, het kindje bleef volgens hun klein/gemiddeld.

Bij zijn geboorte (39+5) woog Thije 3980 gram, dus absoluut geen kleintje. Nu zit hij nog steeds helemaal bovenin de groeicurve.

Moraal: ik zou me niet al te veel zorgen maken.

4. nicole1976

nicole1976 Actief lid

Jul 23, 2008
    113
    0
    0
    En hier het omgekeerde verhaal: zou een groot kind krijgen en werd uiteindelijk met 40.4 wkn een 4,5 ponder. Nu had ik weer een grotere buik en al heel wat groeiecho's gehad en is alles precies gemiddeld.
    Moraal: aan de buik kunnen ze toch lang niet altijd voelen hoe het echt staat met de groei...

Heel veel succes morgen!!

Share This Page