Welke sportbh en waar op letten?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ik ben van plan 2 goede sport bh's aan te schaffen. Momenteel vliegt tijdens de sportles alles alle kanten op :)
    Heeft er iemand een tip voor me welke fijn is en waar ik op moet letten?
    Er zijn nl. zoveel verschillende soorten in zoveel verschillende prijzen.
    O ja, het gaat om een 80D cup
     
  2. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ik zou naar een sportwinkel of een goede lingerie winkel gaan om je daar te laten adviseren.

    Mij volstaat een sportbh-tje van de HEMA.. met mijn kleine b cup!:D
     
  3. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    je moet kijken naar het soort sport dat je doet, "de impact".
    Je hebt namelijk categorieen, dit gaat over de impact.

    En dan nog stukje model: haakjes voor (vind ik fijn), gewone sluiting achter, of zonder sluiting.

    Ik ben zelf fan van Fila bh's vind ik ook erg mooi. Maar die zijn niet overal te krijg. Je moet eigenlijk een sportzaak vinden die veel verschillende merken sportbh's verkoopt. (ik heb het uiteindelijk via internet geregeld)
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ik ben bij beide geweest maar in de sportwinkel werkte een meisje van 16 die volgens mij zelf niet eens een bh hoefde te dragen ;) en in de (goede) lingeriewinkel kwamen ze dan weer gelijk met een model van 80 euro aan ;)
     
  5. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb meerdere sportbh's maar de beste die ik heb is van hunkemoller. Gewoon hun eigen merk. Ik heb cup 70E en siliconen, dus een goede sportbh is dan geen overbodige luxe.
    Ik doe.. oke deed..:) aan hardlopen en ze blijven keurig op hun plekje met deze bh. Ik heb ook een hele dure sportbh maar daar ben ik minder tevreden over.
     
  6. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    idd hunkemuller eigen merk!!!

    ik heb zelf 80F puur natuur onder mijn neus hangen. Moet wel een goede sportbh anders sla ik mezelf een paar blauwe ogen tijdens het sporten :p ( nu sport ik op t moment niet)
     
  7. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ik heb trouwens de bh van de hema.. Voor zwaar gebruik, dus hardlopen etc. En deze lijn ging tot D meen ik.
     
  8. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Hunkemuller was ik nog niet geweest.
    Ga ik daar eens kijken.
    Lees op i-net ook veel goede verhalen over shockabsorber maar die heeft geen sluiting, vind ik toch minder handig
     

Deel Deze Pagina