Wij hebben het advies gekregen om Steven te laten huilen als hij s'nachts wakker wordt. Dit speelt namelijk al 5 weken. Wie kreeg ook dit advies? Ben benieuwd hoelang het duurde voordat het over was.
Misschien moet je paddykira eens een pb sturen over het slaapgedrag van Steven. Haar zoon heeft heel lang hetzelfde gedaan, maar door middel van bepaalde training doet hij het nu niet meer. Hopelijk heeft zij wat advies voor je!
trouwens ik weet niet of het helpt want Quinn mag het niet hebben en maakt ook al lang van die slechte nachten maar kindival van VSM schijnt goed te helpen. voor info:http://www.vsmpuurkind.nl/artikelen/1/36/overzicht-van-kindermiddelen#kindival
Wij hebben dat advies ook gekregen toen Evi 6 maanden was en bij haar heeft het 1 avond geduurd...'s-Nachts nog 2 keer 5 minuten en dat was het. Dus dat viel GELUKKIG heel erg mee, want het is vreselijk om ze zo te moeten laten huilen
Hoi, bedankt ik heb Paddykira een pb gestuurd, ik vind het ook vreselijk erg maar als we er niks aan doen gaat het niet over. Ik moet hem van de ha laten huilen, hoop alleen dat hij het niet lang vol gaat houden.