Buikpijn en overgeven,slecht voor kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pooh82, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo,

Ik ben vannacht onwijs ziek geweest. Ontzettende buikkrampen (darmen).
    K was heel erg aan de diaree en moest overgeven. Geen flauw idee hoe dit komt, lijkt dat ik iets verkeerds gegeten heb?
    Nu maak ik me wel gelijk zorgen of dit niet slecht is voor het kindje?
    K moest er vannacht echt even van huilen, zei tegen m'n man ook al dat dit toch nooit goed kan zijn voor het kindje?
    K hoop dat jullie me een beetje kunnen geruststellen,...

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nee hoor dat is helemaal niet schadelijk. Ik spuug al vanaf week 6 bijna dagelijks en vooralsnog gaat alles goed. Vandaag kleine beetjes drinken (water, bouillon, lauwe cola) en vanavond een beetje rijst of een beschuitje

Veel beterschap, niet leuk zo ziek zijn

3. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Vervelend zeg! Heb een spastische darm en heb af en toe ook vreselijke krampen en ook vaak gedacht, dit kan toch niet goed zijn voor de baby? Vk zegt dat het geen kwaad kan, baby zit goed ingepakt. Toch is het een naar gevoel. Overgeven kan ook echt geen kwaad, want dit hebben vele zwangeren ;)

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Het kan echt geen kwaad maar voor jou is het vervelend. Waar je wel op moet letten is dat je niet gaat uitdrogen

5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik voel me nu op zich wel weer aardig goed, ik denk dat ik gewoon iets verkeerds gegeten heb ofzo.
    Man, wat kun je je dan beroerd voelen! K wist niet meer of het er nou van voor of achter uit moest:)
    K ben wel weer wat gerustgesteld, bedankt daarvoor!!

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Vervelend voor je! Ik had zelf in de eerste weken ook last van diarree en koliekpijn, echt naar. Ben toen zelfs bij de huisartsenpost geweest omdat ik de pijn niet kon houden. Die zei dat het een probleem van het spijsverteringskanaal is en helemaal los staat van de baarmoeder (je spuugt niet uit je baarmoeder:D). Hij zei wel dat rust erg belangrijk is en niet te druk maken. Ook veel drinken.

No worries!!

Groetjes Patricia

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Oh wat vervelend meid. Ik heb deze zwangerschap ook al 2 keer een buikgriep/iets verkeerds gegeten gehad. Vooral erg vervelend voor mama en de beeb merkt er weinig van. Goed blijven drinken en je man je en beetje laten vertroetelen. Beterschap!

Deel Deze Pagina