Om gek van te worden.. Onzeker..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Iris6weken, Apr 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Even van me afschrijven dan maar! Eerst zenuwslopend is de test positief? Ja hoor echt positief. Yes! Weer zwanger! Dan gelijk die angst.. Als het maar goed zit.. Elk toilet bezoekje.. Zie ik bloed? Gelukkig niet gehad.. Na 3 goede echo's! Met 4, 5 en 8.2 weken lijkt alles goed te gaan. Flink misselijk,pijnlijke borsten en echt heeeeel moe.. Ik denk, nou dit zit goed !!
    Maar nu al 2 dagen kip lekker.. Geen moeheid.. Geen misselijkheid.. M'n borsten zijn nog iets pijnlijk.. Maar voor de rest?? Twijfel.... Net maar de vk gebeld.. Ze legt het voor en ik denk dat ik zo wel even langs mag voor een echo..

Vorig jaar april een missed abortion waar ik opeens rond de 9 à 10 weken me ook weer kip lekker voelde! En toen met 12 weken te horen en te zien kreeg dat ons kindje bij 8 weken gestopt was met groeien! Vlak na de echo die zo goed was met kloppend hartje!... En in oktober dat jaar weer een miskraam met 6 weken.. Ik probeer echt positief te zijn dit keer. Maar dat lukt niet echt als je 'kwaaltjes' stuk voor stuk verdwijnen..

Nu dus spanning.. Eerst dacht ik ook het hoort erbij.. Nu wil ik ook zo graag dat het er bij hoort!! En dat er niets iets anders aan de hand is..

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow meis wat een spannende tijden :( ik kan je alleen maar vertellen dat ik ook wel eens een dag of twee in een keer klachtvrij was....maar kan me in jouw geval voorstellen dat je zekerheid wil!
    Hoop dat je langs mag komen voor een echo! Succes!

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Wat naar dat je dat hebt mee moeten maken. Kan me voorstellen dat je dan even bevestigd wil hebben dat het goed is. Hopelijk mag je nog langskomen. Ik heb gelukkig zoiets niet hoeven meemaken en bij mijn zoontje eigenlijk kwaaltjes vrij geweest op wat zete borsten en ochtendmisselijkheid na in het begin. Nu al vanaf 4 weken misselijk, erg moe en sinds paar weken zere borsten. Van mij mag hey dus wel weg gaan hihi. Maar kan me ook voorstellen dat in jou geval dat erg spannend is. Succes! Laat je even wetwn hoe het is gegaan :)

4. an1977

an1977 Actief lid

Jul 18, 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Bij mij namen de klachten ook af en ook meteen onzeker want ook paar maanden daarvoor MA gehad..
    Ik hoop dat je enigszins gerust bent door het feit dat deze kwaaltjes komen en gaan. We zijn geneigd direct van het ergste uit gaan maar hele dikke kans dat er niks aan de hand is! Probeer te genieten! ;)

5. singa

singa Niet meer actief

Ik herken het ook. Deze zwangerschap al een paar keer gehad dat ik geen kwaaltjes meer had en wel bloedverlies. Ik ging er al helemaal vanuit dat het deze keer niet goed ging. Elke keer wel een goede echo gehad en nu gaan we er maar vanuit dat alles goed gaat.
    Heb je ondertussen al meer gehoord van de VK?

6. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Nou alles is nog goed daar binnen !! Hartje klopt nog steeds goed en ook de aantal weken kloppen!! Weer goed gegroeid die kleine van ons! Weer opgelucht zeg.. Ik probeer echt altijd van t positieve uit te gaan! Maar dat is soms moeilijk!

7. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi Iris6weken,

Wat fijn dat alles goed is!!! Natuurlijk ben je onzeker als ja al zoiets hebt meegemaakt! Dat is toch logisch.

Vk's zijn er ook om je gerust te stellen. En over een aantal weken ga je leven voelen en dan heb je de vk niet meer nodig om je gerust te stellen :)

Maar nu even genieten.

8. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Wat fijn om te lezen! Hier dezelfde angsten na 2 mk's. Nu schopt ons ukkie zo hard dat ie me gerust stelt! Wens je een fijne zwangerschap!

9. singa

singa Niet meer actief

Fijn dat alles nog goed is.
    Inderdaad als je straks de baby voelt dan scheelt dat een heleboel.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Wat fijn,genieten nu!!

11. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Heerlijk he om goed nieuws te krijgen! Gefeliciteerd! Ik heb voor vrijdag een pretecho gepland en hoop dat ze het geslacht kunnen zien... maar de angst slaat mij ook meteen om het hart! Wat als ze ziet dat het niet goed is? Zo stom die achterlijke onzekerheid! Gelukkig voel ik het bewegen sinds een weekje, maar owee hij/zij ineens een snipperdag neemt.... PFFF zo fijn als ik straks een heerlijk kind in mijn armen heb! En dan kan ik als bezorgde moeder met mijn kop in het wiegje gaan hangen :D

Share This Page