Sinds 2 weken werk ik 6 uur per dag ipv 8 uur. Maar omdat ik met OV terug ga ben ik alsnog van 07:15 tot 16:15 met werk bezig (wel uur pauze tussendoor en reistijd zit er ook bij in) Ik werk minder door bekkenpijn en loop al bij de fysio. Maar ik merk geen verbetering. Sterker nog mijn pijn lijkt wat erger te worden. Branderige pijn aan het einde van de dag gepaard met wat ik alleen kan beschrijven als harde buik. Wat adviseren jullie? Morgen ff thuis blijven en vk bellen? Of ff doorzetten en afspraak met Arbo afwachten van over 3 weken?
Denk goed om jezelf! Dus niet doorzetten terwijl je niet meer kan! Is het niet mogelijk om je in ieder geval voor deze week ziek te melden en morgen telefonisch contact te hebben? Misschien kan de ARBO arts dan voor volgende week een ander schema opstellen.
Dank voor je reactie Ja dat kan natuurlijk wel maar ik voel me een beetje een suf*** als ik na nog net geen 2 weken al ga bellen dat het niet goed genoeg is ofzo. Maar ik word gewoon bang van de pijn. Het zal er wel bij horen en het is niet alsof ik huilend op de grond lig maar ik wil niet dat het erger word dan dit....
Ik zou even overleggen met de Fysio als ik jou was. Ben zelf tijdens mijn eerste zwangerschap te lang doorgelopen omdat ik ook geen suf*** wilde zijn en ik vond dat pijltjes er gewoon bij hoorden. Dit resulteerde erin dat ik met 27 weken zwangerschap volledig thuis kwam te zitten en niet eens meer naar de hoek van de straat kon lopen.... Wat voor werk doe je? Kan je misschien iets aanpassen in je werkzaamheden?
Ik heb een kantoorbaan. Ik krijg volgende week werkplek onderzoek en ik zorg ervoor dat ik elk uur even beweeg en als ik pijn voel even staan en oefeningen doen. Maar als ik om 3 uur stop en opsta voelt het alsof iemand met een hamer op mijn stuitje heeft geslagen en als ik dan met OV terug reis begint mijn onderrug met brandende pijn. Los van nog minder werken valt er in mijn werk weinig aan te passen helaas
Hmmz... Dat klinkt niet echt best. Dan wordt het echt nog flink minderen vrees ik. Wat misschien wel nog kan helpen is de 30 minuten regel, ook niet praktisch voor je werk, maar wel beter voor je lichaam. Ik moest mij hier destijds ook aan houden. 30 min regel houdt in dat je max 30 min mag zitten, je moet dan even een stukje gaan lopen of oefeningen doen, daarna weer max 30 min zitten en daarna minimaal 30 minuten gaan liggen. Goed dat ze ook je werkplek gaan inspecteren, misschien kan er qua houding nog iets voor je verandert worden. Sterkte ermee in ieder geval!
Dank je wel! Ik heb nu mezelf een uur regel gegeven maar kan idd wel proberen dat te verlagen naar 30 minuten Morgen maar even de fysio bellen
Herkenbaar, ik werk nu nog 'maar' 9 uur per week ivm zwangerschaps ischias. Zelfs na die 3 uurtjes p dag heb ik pijn, zit ook echt tegen mijn grens aan en ben vaak heel erg moe door de pijn.. Volgende gesprek met de Arbo arts is hier ook pas over 2 week en zit een beetje met et zelfde dilemma als jou.. Toch doorgaan of nu aangevendat ik het niet trek? Ik heb ook een kantoorbaan en moet om de 15/20 min lopen vd Arbo arts.. Sterkte!
ik heb ook zo last van me bekken! ik dacht stel me aan want is nog veel te vroeg maar zie dat we maar 2 dagen verschillen! sinds wanneer heb jij er last van? misschien toch maar even langs de huisarts.. of moet ik daarvoor naar me gyno? ik loop namelijk niet bij de verloskundige.. heel veel succes! gewoon goed naar je lichaam luisteren hoor!
Ik heb sinds 4 weken last en loop nu 2,5 week bij fysio en sinds vorige week maandag bij de Arbo dus. Ik vond het ook al vroeg maar ik had vorig jaar ook L fysio en die zei toen al dat mijn bekken niet zo goed stabiel waren... Dit viel dus wel een beetje te verwachten