Babyshower

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sharitaa, 29 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharitaa

sharitaa Nieuw lid

29 sep 2007
    2
    0
    0
    Zaandam
    Hoooi,

Heeft iemand van jullie wel eens gedacht aan een babyshower?
    Ik had er bij mijn eerste kindje ook nog nooit van gehoord maar nu hoor ik het steeds vaker.
    Volgende maand is mijn babyshower, mijn zusje organiseert het voor me.
    Ik vind het wel heel leuk omdat voor de meeste de laatste 3 mnd het zwaarst zijn en zo een feestje en aandacht van je vriendinnen geeft je wel weer een bepaalde power hahaha.
    Voor de babyuitzet is het ook handig want het is namelijk de bedoeling dat iedere gast een kado meebrengt voor de moeder/baby.
    Het leukste is natuurlijk dat het word georganiseerd voor je maar je kan het natuurlijk ook zelf doen.

Ik heb er in ieder geval echt zin in!

Groetjes Sharita

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb er 15 sept. een gehad, erg leuk :)

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als het goed is organiseren mijn collega's er 1 , dat hoorde ik , ik werk in de zorg op een dementen groep , erg leuk als ze dat gaan doen, in januari kreeg een andere collega van mij het ook was erg gezellig met allemaal zelf gemaakte kadootjes

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb het één keer meegemaakt voor een ander. En ik heb daarna heel duidelijk gemaakt dat de eerste de beste die dat voor mij organiseert het niet kan navertellen.

Ik vind het dus niks.
    Ten eerste vind het een aanslag op je portomonee. Ik had al een cadeautje gekocht omdat ze zwanger was, toen met de babyshower nog een keer en dan als het kindje geboren is (nou hadden we tegen die tijd geen contact meer, maar da's een ander verhaal).
    Nou kan je de kosten natuurlijk helemaal zelf uitmaken, maar toch, er wordt wel weer verwacht dat je met een cadeautje op de proppen komt.

Ten tweede vond ik het net een kinderfeestje, allemaal spelletjes enzo.
    Ik ben de hele week met kinderen in de weer, vind ook echt niets leuker dan dat, maar in m'n vrije tijd met volwassenen onder elkaar, wil ik wel gewoon doen als het kan.

Als iemand mij een hart onder de riem wil steken, prima, kom gewoon op de koffie, vind ik helemaal supergezelllig, vooral als ik straks verlof heb, want ik vrees dat ik tegen de muren op ga vliegen. Daar heb ik veel meer aan.

Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.

Linda

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.546
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik weet dat mensen bij ons in de kerk een babyshower voor mij gaan organiseren. Het is de bedoeling dat het een verrassing voor mij wordt, maar meestal doen ze het in de 7e maand (zou dus in oktober zijn). Je krijgt dan niet bij elk kindje een babyshower, maar bij de 1e, 4e en evt. verder.

Het lijkt mij wel heel leuk, hoewel ik er niet zo van hou om in het middelpunt van de belangstelling te staan.

Deel Deze Pagina