Bloedverlies 4-5 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pupke82, May 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pupke82

Pupke82 Actief lid

Mar 29, 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    1e cryo tp liepen de testen niet goed op en uiteindelijk af... Nu, de 2e cryo tp prachtige knaltesten.. maar...

Bloedverlies paar druppels met precies 4 weken, toen met 4weken5dagen en sindsdien iedere dag wel wat en sinds 5weken2dagen steeds vegen rood.

Gisteren hele dag zeurderig en trekkend (geïrriteerd) gevoel in mijn baarmoeder gehad en voortdurend bij afvegen slijm met bloed, in de avond niks meer.

Vandaag geen zeurderig gevoel, maar wel helderrood bloed en bloed vermengd met slijm bij afvegen.

Kwaaltjes zijn niet minder geworden. Vandaag 5weken4dagen en vanochtend weer een knaltest.

Heb pas op 6weken6dagen de eerste echo! Wie sleept me er door heen met positieve ervaringen?? Het is zo'n achtbaan!

2. Coccie

Coccie Actief lid

Jun 29, 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi pupke82

Ik heb in april een verse ICSI TP gehad. Daaruit zwanger en ook bloedverlies. Een enorme plens zelfs! De dag nadat dat gebeurde was ik 6.0 weken en was er een vrucht- en dooierzakje te zien dat normaal was voor de duur van de zwangerschap en ook een enorm bloedstolsel. Nog niks wijzer dus. Ik zal in spanning moeten afwachten tot 8 juni. Dan ben ik 7.3 weken. Na deze echo geen bloedverlies meer gehad en volgens de arts kan het nog alle kanten op.

Succes! Ik deel je angst en onzekerheid!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Hoe was de echo?

4. Pupke82

Pupke82 Actief lid

Mar 29, 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    Hoi Coccie,

Hoe is het nu? Ik heb niet meer op zwangerschapspagina gekeken nadat het bij mij is gegaan toen ik 6 weken was. Heb van vrijdag tot en met maandag in bed gelegen en enorm veel bloed verloren. Het is inmiddels alweer twee weken geleden... Nu uitkijken naar de volgende actie. Laatste cryo... moet nu eerst nog een keer ongesteld worden en kan dan bellen voor een uitgangsecho voor de volgende cyclus.. dus duurt nog een 2 maanden :(

Ik hoop dat bij jou gewoon alles goed gaat en blijft gaan.

Groetjes!

5. Coccie

Coccie Actief lid

Jun 29, 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi Pupke82

Toch mis gegaan? :( Shit!
    Ik duim voor je volgende cryoronde!
    Ik probeer zelf altijd te profiteren van mijn 'rust' in de tijd dat ik moet wachten op nieuwe rondes. Ik hoop dat jij dat ook zo kan zien. (Diep in mijn hart wil ik gewoon meteen door door door!!)

Ik heb geen druppel meer verloren sinds die ene bloeding alweer bijna 2 weken geleden.
    Morgen heb ik weer een echo. Dan is dus echt het uur van de waarheid en dan ben ik 7.3 weken.

Enorm spannend. Al heb ik wel al de zelfbeschermingsmodus aan. ;)

Lief dat je het vraagt!

6. Pupke82

Pupke82 Actief lid

Mar 29, 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    En? Hopelijk heb je goed nieuws!

7. Coccie

Coccie Actief lid

Jun 29, 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hey pupke82

Wat lief dat je het vraagt!
    Ik heb inmiddels de echo gehad en wat ik echt niet verwachtte is een feit! Er zit een frummel met een enorm stevig hartslagje! Maar.... midden in een bal hematoom... Dat is akelig natuurlijk!
    Na de echo had ik buikpijn en vloeide ik s'nachts een heel klein beetje. Dat is inmiddels ook weer gestopt. En nu mag ik dinsdag weer op controle. Het besef begint nu pas door te sijpelen... Ik had dit echt niet verwacht!
    Het blijft dus nog spannend maar ik hoop het beste met zoveel mogelijk rust!

Dankjewel voor je belangstelling!
    Jij moet een menstruatie afwachten denk ik?
    Inmiddels weer een beetje boven Jan? Lekker van een wijntje genoten ofzo?

Ik menstrueer nooit van mezelf. Dus bij liep de cyclus na de miskraam destijds redelijk voorspelbaar. Maandje pil enz.

Groetjes!

Share This Page