Over een paar weken gaan wij naar een resort in het buitenland. Na wat meningsverschillen ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een babysit service in een hotel? Goede ervaringen? En waarom maakte je hier gebruik van? Ging je een dagje weg of deed je het Savonds als je kindje sliep? Ben benieuwd.
Geen ervaring mee maar never nooit dat ik mn kind bij een vreemde achter laat... Ze kunnen wel van alles met je kind uitspoken.
Ik zou daar ook nooit gebruik van maken. Je weet maar nooit. Wij hebben tot nu toe altijd onze vakanties aangepast aan de kinderen. We planden activiteiten om de slaapjes heen en deden gewoon minder actieve dingen. Wel een wandeling of iets dergelijks, maar geen uren winkelen, zeg maar. Uit eten voornamelijk in een pizzeria of zoiets ipv een restaurant. Dit jaar is het voor het eerst in 6 jaar dat we daar geen rekening mee hoeven te houden. Ze slapen geen van beide meer en kunnen het 's avonds ook wat langer volhouden. Nu kunnen we dus weer een wat actievere vakantie houden.
Moet er niet aan denken mijn kind bij een wildvreemde babysitter achter te laten! Brr... hier de vakantie inderdaad net als mijn voorgangers aanpassen aan de kids.
Wat ontzettend fijn deze reacties! Dit was mijn reactie ook maar gaan met nog 2 gezinnen op vakantie waarvan de mama's het dus wel willen gaan doen. Ik was de spelbreker. Ik vind dat de kleine er gewoon bij hoort en dat we daar rekening mee moeten houden. Hun reactie was heerlijk een dagje weg zonder de kinderen. Heb al gezegd dat ik dan wel alleen met m'n zoontje bij het hotel blijf!