Hoi, ik realiseer me dat dit een onmogelijke vraag is misschien... maar ik kwam dit kamertje tegen op funda en dit is precies de kleur roze die ik in gedachten heb voor het kamertje voor ons meisje... maar ja hoe weet ik nou welk nummer dit is? bij de gamma zag ik door de bomen het bos niet meer en ik weet ook dat op de muur eht er vaak heel anders uit kan komen te zien.. iemand misschien een tip of een idee?
Ha! Toevallig heb ik bijna dezelfde kleur op de muur ... Van het merk flexa Pfff ik weet alleen niet welk nummer het is want wij hoefde echt maar een mini potje en we hebben die kleur na laten maken in de verf winkel! Ik weet dat ze bij de xl praxis hem ineen grote emmer muur verf verkopen Ik zou gewoon met de foto naar eenverf winkel gaan hihi
Je hebt toch heel veel van die kleurenstaaltjes liggen in die winkels. Ook met heel veel rozetinten... Daar ga je dan mee naar de balie en dan maken ze die kleur voor jou. Kan iets afwijken ja maar dat valt meestal wel mee
jaaa! ik heb die staaltjes maar ik vind het zooooo lastig!! misschien moet ik inderdaad de foto meenemen... of hopen dat iemand hier dezelfde kleur heeft en het nummer nog wel weet!!
Ik weet dat het merk decomode, onder andere verkrijgbaar bij praxis, zo'n zachte kleur roze heeft, maar of het echt die kleur is, dat weet ik niet. De prijs hiervan is ook goed te , ik heb de kleur taupe in de aanbieding gekocht voor 12 nog wat. Ik hoop dat je er wat mee kunt!
Wij hebben maandje terug zelfde kleur genomen! Gamma eigen merk! We hebben een historkleurenstaaltje gepakt en het in gamma eigen merk laten maken. Dat is goedkoper en kan gewoon. De kleur heet Lila S 0520-R20B En het is het kleurenkaarten/staaltje van Histor 112. Succes! Erg mooie kleur trouwens! Niet te donker, niet te licht en heel sfeervol
Wauw, meen je dat? is het echt dezelfde kleur? ik heb thuis heel veel staaltjes liggen.. even kijken of deze er ook bij zit! Ik ben alleen verbaasd dat het een lila variant is; had iker zelf niet uitgehaald!
Komt deze kleur in de buurt? Dit is de kamer van onze dochter. Ik moet er wel bij vertellen dat de kleur in het echt iets rozer is dan op de foto.
Volgens de emmer is dit, Histor collection 2000 1020-R20B Hier kan je de kleur bekijken als je bovenaan het typenummer intypt Kleurenkiezer
ik zat ook te denken aan vt wonen : lief maar het zou ook ballerina kunnen zijn ( dat is van flexa of histor )