Misschien dat iemand die iets hier over weet: Ook heb ik een babysite, althans dat dacht ik. Vorige week wou ik weer er mee bezig, maar ik kan niet inloggen. Ik gebruik vaak 2 wachtwoorden standaard. en heb ze allebei geprobeerd maar dan wordt er gezegd de wachtwoord is onjuist. Dus wat denk ik: ik vraag een nieuwe wachtwoord aan. Doe ik dat, zegt die: uw e-mail adres staat niet in ons systeem, dus er word geen nieuwe wachtwoord naar u toe gestuurd. Huh Ik stuur voor afgelopen weekend een maitje er heen.. Geen reactie, gisteren weer, weer geen reactie. Ik kijk op mijn bankafschrift en zie dat ik op 26 november 2010 een betaling heb gedaan voor de site. Alleen de albumnummer staat er bij niet de naam. De naam ben ik ook kwijt aangezien ik het net had veranderd. weet iemand wat ik nu nog meer kan doen? Vind het jammer dat er niet gereageerd word, en ik er nu geen gebruik kan van maken..
Naast mailen / bellen kun je niet veel doen vrees ik. Kan je niet bij andere albums op "visite" en via hun kijken of je contact met iemand kan krijgen?
Wat balen zeg. Ik heb ook een babysite, dus ik heb even voor je gekeken of er nergens een telefoonnummer staat, maar nee dus.. Ik zou eigenlijk niet weten wat je nog meer kan proberen. Ik hoop voor je dat het snel is opgelost!
ik heb wel een contactpersoon voor je?? heb je daar wat aan. ben zelf erg goed geholpen door deze meneer toen ik vragen had. denk dat hun wel kunnen zien welke album aan jou mailadres gekoppeld is kun je het niet ergens in geschiedenis terug vinden van de pc hoe je babysite heet?
Ik heb onlangs ook de naam van onze babysite veranderd. Maar.. Als je de oude naam nog invuld achter babysite.nl wijst hij je automatisch door naar de 'nieuwe'.. En hoe je aan het wachtwoord kunt komen.. Je hebt gemaild, veel meer kun je niet doen denk ik..
Het is inmiddels opgelost. Heb eindelijk contact gehad. En aan de hand van een betaling kon ik mijn albumnummer mailen en zo kreeg ik de info over de babysite. Hij snapte niet waarom ik geen nieuwe wachtwoord aan kon vragen. Hij deed het op dezelfde manier als ik dat deed en het lukte wel. Ik heel vaak geprobeerd, maar goed het is nu opgelost en ik kan nu verder met de site