Hoi hoi, Mijn vriend en ik willen allebei een tattooage met de naam van ons kindje erin. De naam heeft ook 4 letters, allen die ga ik niet neerzetten hier nu gaat mijn vriend hem op zijn onderarm plaatsen vrij groot dus. dat wordt deze.
Hoi Angel eyes, ik vind die tweede die je hier hebt geplaatst mooier, maar ja ieder zijn eigen smaak zou ik maar zeggen.
ja dat vind ik ook die is voor mij. vind hem wat sierlijker. die eerste is dus voor mijn vriend. tis een vrij grote forse man. dus qua type past het goed bij hem.
Ik vind de tweede ook mooier Helemaal als de eerste een hele onderarm moet bezetten zou ik ook voor een soortgelijke gaan, denk vanwege het 'vierkante' wat de eerste heeft. Ik vind hem absoluut niet lelijk, maar de tweede is mooier Ik zou er geen om mijn pols laten zetten persoonlijk, maar ik wil er ook heel graag een met de naam van Joey... Ik ben er alleen nog niet uit hoe wat en waar Ben benieuwd, waar gaan jullie laten zetten? In Almere of ergens anders?
Gaaf joh! Ik zit ook al een tijd te zoeken naar een tattoo speciaal voor Lieve. Je hebt me op ideeën gebracht haha
ja wij hebben een tattooshop in almere waar we erg tevreden over zijn. al onze andere tattoo's zijn daar ook gezet. ik heb ook nog zitten twijfelen hoor of ik hem op mijn pols moet doen, maar tis een sierlijke en geen grove dus het ziet er uit als een armbandje. ik ben geen vertegenwoordigster o.i.d. dus voor het werk maakt het niks uit.
ja ik heb ze zelf in elkaar geknutseld met Paint shop pro gewoon wat tribals downloaden en lettertypes. dit is een hele mooie site met allerlei lettertypes. http://www.1001fonts.com/fonts_overview ... view_text=
Ik heb iets soortgelijks op mn been staan, begint op mn enkel tot halverwege mn onderbeen ongeveer. Alleen zonder prikkeldraad en naam. Ik heb er nog meer, tis echt verslavend
haha ja erg he tattoos begin er niet aan je stopt niet meer ik heb een mooie op mijn onderbuik, zie album. tis een babyleeuwin, die als ik geen buik heb nieuwsgierig over mijn broekrand heen gluurt. en een veertje op mijn enkel.
crisje: werkt idd verslavend he heb er nu 2 en heb eerst altijd geroepen nooit een tattoo en nu wil ik er nog meer